Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 348488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Numar invitatie: 348488/12.06.2013
Denumire contract: Achizitia de produse de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2Cod fiscal: R 13811802, Adresa: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212509997, Fax: +40 212509997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021747, telefon: +40 212509997, fax: +40 212509997, persoana de contact: Str. Amiral Murgescu nr. 1-3 Sector 2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Garii obor. nr. 10, Sector 2, Bucuresti-maxim o persoana imputernicita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse de papetarie, consumabile echipamente de birou (cartuse toner) si accesorii de siguranta (timbre holografice aplicate pe documente spefice activitatii directiei)
II.1.6) CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 8600 lei - pentru sumele in valuta se considera ca si curs de referinta din data de 01.07.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta. Garantia de participare se constituie: ? prin virament bancar . Documentul de plata va avea confirmarea Bancii pentru suma constituita. (Viramentul bancar se poate realiza si in contul. RO75TREZ7025006XXX000192 , deschis la Trezoreria Sector 2), Sau ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1- original, din Formulare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Orice oferta care nu este insotita de o garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare la licitatie a ofertantilor necastigatori se inapoiaza conform legii. Garantia de participarea la licitatie a ofertantului castigator se inapoiaza confrom legii si numai cu conditia ca ofertantul castigator sa fi semnat contractul si sa fi prezentat garantia pentru buna executie a contractului, in original si in forma specificata. Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de oricare societate bancara sau de oricarei societate de asigurari, care devine anexa la contract. ? cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea totala a contractului, fara TVA; ? In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 2 din Formulare. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul Beneficiarului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1- Completarea si prezentarea Formularului 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea? din Formulare.2.Completarea si prezentarea Formularului 4. - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din Formulare.3. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice ( organul de atestare fiscal al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social), privind plata obliga?iilor la bugetul general consolidat - din care sa rezulte ca nu exista obliga?ii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale (taxe si impozite locale) din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, respectiv ca nu exista obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum exemplificam pentru persoanele juridice din Romania.Observatie: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota: Reesalonarea datoriilor nu reprezinta aranjament cu creditorii.5.Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic (Formular 5- original, din Formulare)Comisia de evaluare va fi compusa din personal de specialitate din cadrul DVBL Sector 2, membrii ce vor fi nominalizati prin dispozitiaDirectorului Executiv.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director Executiv DVBL ? Cristian Atanasie DutuDirector Executiv Adjunct - Anton SteinerSef Serviciu Juridic ? Daniela DanilucSef Serviciu ? Lucian MitroiuConsilier - Iuliana OlteanuReferent - Liviu AlexaCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Mod de probare6.Completarea Formularului 6: ?Certificat privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta? (completata de ofertant si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte) din Formulare. . Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copieconform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BCR pentru anul respectiv.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 441000 Ron Prezentarea informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Se va completa Formularul 7.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul 2012 -1 euro = 4, 4287 lei , respectiv (2010, 2011, 2012). 2010 ? 1 euro = 4, 2848 lei 2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei 2012 ? 1 euro = 4, 4287 lei In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a criteriilor de calificare legate de cifra de afaceri prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legisla?ia tarii de origine/?arii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situa?iei economice si financiare a operatorului economic, in vederea verificarii indeplinirii cerin?elor solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - prezentarea formular nr. 9 insotit de o lista a principalelor livrari de produse ce fac obiectul prezentei achizitii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-prezentare formular 8 Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar a unui contract de minim 200000 lei fara TVA In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Informatii privind dotarile specifice. O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Declaratie privind personalul. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru ofertanti, respectiv, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer