Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 342753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 342753/14.02.2013
Denumire contract: Achizitia de produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 0263230502, fax: +40 263215752, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N, str Sucevei, nr.1-3, jud Bistrita Nasaud, sala de sedinte parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de produse din carne catre centrele din subordinea DGASPC B-N.
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 764 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de5.232, 28lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caseriezilnicintre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilorva respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de2.617, 64lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data publicarii anuntului in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul 3 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator public2.TINIS VIOREL Director executiv -Directia Economica3.SABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, Contabilitate, Taxe, Impozite4.MOLDOVAN EMIL RADUpresedinte5.PUGNA ALEXANDRUvicepresedinte6.BUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judetean7.BUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judetean8.COMAN SAMUEL LEON consilier judetean9.CURTEANU EUGEN-DICONES consilier judetean10.GAFTONE IOAN consilier judetean11.LACATUS EMIL consilier judetean12.MARC VASILE consilier judetean13.MEREUTA MIRCEA consilier judetean14.MOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judetean15.MOLDOVEANU ILEANA consilier judetean16.MONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judetean17.MURESAN MIHAIL consilier judetean18.NEGRUSERI VASILEconsilier judetean19.PETER LUCA consilier judetean20.POP GEORGE consilier judetean21.POPESCU GRIGORE DORIN consilier judetean22.ROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judetean23.RUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judetean24.SASARMAN MONICA consilier judetean25.SIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judetean26.STROE IULIAN-CRISTIAN consilier judetean27.SUCIU ANDREI consilier judetean28.TODEA STEFAN consilier judetean29.ULECAN MARIA consilier judetean30.URITE FLORIN-RADU consilier judetean31.FONTUL DELIA CLAUDIA Director general DGASPC B-N32.ANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunct.DGASPC B-N33.ALBOI SANDRU ELENA Director general adjunct economic administrativ DGASPC B-N34.MOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, contractare servicii sociale, administrativ DGASPC B-N35.NUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic si contencios, resurse umane, strategii, managementul calitatii36.GOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate- serviciul achizitii-DGASPC B-N37.NACU HORATIU SORIN Sef Centru pentru Protectia Copilului Teaca38.PETREAN AURORA MARIA Sef Centru pentru Protectia Copilului Nasaud39.SASARMAN SINZIANA Sef Centru pentru Protectia Copilului Beclean40.MORARI ADRIANA ELENA Sef Centru pentru Protectia Copilului Bistrita41.SAVIN MARIA DANIELA Sef Centru Pentru Persoane cu Handicap si Persoane Varstnice Nuseni42.CINDEA ANA MARIA Sef Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Adulti BecleanNota: Declaratiaformularul 4 se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1 din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 2 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Nota: Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul anexat din sectiunea Formulare. 1.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.2.Autorizatie de functionare/licente, alte documenteemise de catre organele competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatii sanitar veterinare pentru autovehicolele din dotare cu care se face transportul produselor., Experienta similara- efectuarea in ultimii trei ani a unui contract sau mai multe prin care se demonstreaza livrarea de produse care fac obiectul contracrului.Se va prezentao lista a principalelor livrari din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati.Livrarile de produse sese confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In imposibilitatea obtineriiunei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstarea livrarilorse realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie privindlista principalelor livrari din ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer