Achizitie publica - Achizitia de produse din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 342854
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342854/19.02.2013
Denumire contract: Achizitia de produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJCod fiscal: 17090997, Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Telefon: +40 260661819, Fax: +40 260618850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania, cod postal: 450059, telefon: +40 260661819, fax: +40 260618850, persoana de contact: VIOLETA MILAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Salaj, Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Estimarea valorica pe loturi: Lotul 1 min 8544-max 17088, 40lei, Lotul 2 min 44771.95-max 89543, 90 lei, Lotul3 min.36884.70-max.73769 lei.Cantitati pentru Lotul 1: carne tocatamin 200-max400kg, salam de vara-min80-max215kg, parizer porc min0-max160 kg, parizer traditional porc min o-max70kg, carnati Trandafir-min 0-max224kg, carnati cu sunca min 0-max100kg, muschi file min0-max10kg, cas de carne min0-max20kg, toba-min 0-max20kg, costita de porc min0-max80 kg, slanina afumata min o-max30kg, crenwusti porc min150-max380kg, kaiser min 0-max20kg;LOTUL2: carne tocata cong min 200-max1435kg, salam de vara min 0-max 470 kg, parizer porc min 0-max515 kg, parizer trad porc min0-max210kg, parizer trad pui min0-max210kg, carnati Trandafir min0-max60kg, salam mic dejun min0-max190kg, salam sunca taranesc min 90-max550, carnati cu sunca min 0-max310kg, carnati Csabai min 0-max720, muschi file min0-max174kg, cas de carne min0-max120kg, caltabos min 0-max165, toba-min 0-max400kg, pasta mici min0-max390, untura topita min 0-max330kg, costita de porc min0-max90 kg, ciolan de porc afumat min 80-max 690kg, oase garf afumate min 0-max90kg, slanina afumata min 120-max665kg, crenwusti porc min72-max1072kg, kaiser min 0-max400kg;LOTUL3: carne tocata cong min 220-max1470kg, salam de vara min 50-max 1000 kg, parizer porc min 0-max500 kg, parizer trad porc min0-max350kg, parizer trad pui min0-max400kg, carnati Trandafir min0-max500kg, salam mic dejun min0-max300kg, salam sunca taranesc min0-max400, carnati cu sunca min 0-max450kg, muschi file min0-max90kg, cas de carne min0-max90kg, toba-min 0-max60kg, pasta mici min0-max60, untura topita min 0-max300kg, costita de porc min0-max200 kg, ciolan de porc afumat min0-max 150kg, oase garf afumate min 0-max450kg, slanina afumata min0-max500kg, crenwusti porc min0-max300kg, kaiser min 0-max120kg
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 088 - 180, 401.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui garantia de participare la loturile pentru care s-u depus oferta astfel: -Lotul 1 -171 lei; Lotul 2- 896 lei; Lotul 3- 738 lei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO25 TREZ 5615 006X XX00 2268 deschis la Trezoreria Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului., sau* printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare este de 22.02.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 3% din pretul contractului subsecvent , fara TVA, conform art.89 al2 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;formular-10A;Declaratie privind neincadrarea in art181/OUG 34/2006;formular10B;Declaratie privind calitatea de participant-formular 10 C;Certificat de participare la licitatie cu oferta indempendenta(cf ordin ANRMAP nr.314/2010)-formular 10E;Certificate de atestare fiscala, formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat.Mentionam ca se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Declaratie privind neincadrareain prevederile art.69.1 din OUG 34/2006- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul ANRMAP 170/2012)-Anexa 10DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dir.exec.Milas Violeta, dir.adj.Basa Alexandru, dir.adj ec.Terhes Onorica, ing.Zaharia Sorin, ec.Prodan Ioan, Cristescu Elena, Porumb Dragos, Bojan Mircea, Pop Angela, Moise Viorica, Marc Tiberiu, Csoka Tiberiu, Crisan Valeriu Radu, Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina Elisabeta, Crisan Marian Danut, Crisan Mihai Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu Remus, Filip Alexandra Lorena Maria, Ghete Mircea Raul, Ghiurco Dan, Iancu Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo Stefan Carol, Szilagyi Robert Istvan, Sandru Gabriel Marius, Veresezan Marius Mihai, Zaharia Marcel Claudiu.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie lizibila conform cu originalul)- din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pt.conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine Documente edificatoare (traduse cu mentiunea conform cu originalul) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta fiscala, valabil pentru anul in curs. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (traduse cu mentiunea conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa formularul 11 cu valorile cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani in medie(2010, 2011, 2012).Documente doveditoare pot fi bilanturile sauorice alte documente relevante ale operatorului economic din care sarezulte cifra de afaceri. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceriautorizate ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta declaratia sustinuta de o lista din care sa reiasa dotarile cuechipamente si mijloace de transport., Se va prezenta declaratia sustinuta de o lista din care sa reiasa principalelelivrari in ultimii 3 ani., Oferta va fi insotita de mostre si descrieri tehnice Certificat HACCP (SR EN ISO 22000:2005- Sisteme de management al sigurantiei alimentelor)sau similarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.sau de la sediul DGASPC Salaj, serviciul Administrativ, persoana de contact Prodan Ioan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 10:16