Achizitie publica - ACHIZITIA DE PRODUSE IGIENICO-SANITARE impartite in 9 LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 346197
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346197/30.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE IGIENICO-SANITARE impartite in 9 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA MEZENIUC, Tel.: +40 0231537993, Email: [email protected], Fax: +40 0231511047, Adresa internet (URL): http: //www.geocities.com/dgaspcbt_achizitii, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 0231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: ANDREEA MEZENIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA MEZENIUC, Tel.: +40 0231537993
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE IGIENICO-SANITARE impartite in 9 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE PRODUSE IGIENICO-SANITARE impartite in 9 LOTURI, conform Anexei B la Fisa de date, dupa cum urmeaza: LOT1-Sampon 500g-cantit.initiala=3.000buc, cantit.totala=3.900buc, val.estimata initiala=7.500 lei, val. estimata totala=9.750 leiLOT2-Periute de dinti-cantit.initiala=1.500buc, cantit.totala=1.950buc, val.estimata initiala=1.125 lei, val.estimata totala=1.462, 50 leiLOT3-Pasta de dinti-cantit.initiala=3.000buc, cantit.totala=3.900buc, val.estimata initiala=8.400 lei, val.estimata tot=10.920 leiLOT4-Sapun de toaleta 100g-cantit.initiala=5.000 buc, cantit.totala=6.500 buc, val.estimata initiala=5.000 lei, val.estimata totala=6.500leiLOT5-Scutece pentru copii 25-40kg-cantit.initiala=33.750 buc, cantit.totala=43.875 buc, val.estimata init=40.500 lei, val.estimata totala=52.650 leiLOT6-Scutece pentru copii 40-70kg-cantit.initiala=13.500buc, cantit.totala=17.550 buc, val.estimata init=17.550 lei, val.estimata totala=22.815 leiLOT7-Scutece pentru copii 8-18kg- cantit.initiala=5.800 buc, cantit.totala=7.540 buc, val.estimata initiala=4.060 lei, val.estimata totala=5.278 lei.LOT8-Hartie igienica-cantit.initiala=15.000 buc, cantit.totala=19.500 buc, val.estimata initiala=6.000 lei, val.estim tot.=7.800 leiLOT9-Tampoane-cantit.initiala=10.000 buc, cantit.totala=13.000 buc, val.estimata initiala=2.000 lei, val.estim tot.=2.600 leiValoarea estimata initiala a prezentei proceduri reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, respectiv valoarea care corespunde cantitatilor initiale de produse ce vor fi achizitionate pana la data de 31.12.2013. Valoarea estimata totala reprezinta valoarea care corespunde cantitatii totale de produse ce cuprinde si posibilele suplimentari pentru primele 4 luni ale anului calendaristic urmator.ADJUDECAREA SE VA FACE PE FIECARE LOT IN PARTE, LA CANTITATEA INITIALA, PREVAZUTA IN CAIETUL DE SARCINI.Optiuni: Autoritatea contractanta aplica prevederile art.6, alin.(3) din H.G.925/2006, actualizata.
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 135 - 119, 775.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte conform anexei B la fisa de date.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 2% din valoarea initiala estimata a contractului fara TVA si fara suplimentari, conform art.43^1 OUG 34/2006 actualizata, si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a^1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; a^2)prin plata cu numerar la Casieria DGASPC Botosani situata in str. maxim Gorki nr. 4 Botosani intre orele 12-14, 30 de luni pana joi; a^3)prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446 - deschis la Trezoreria Botosani, CUI 17093020. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb afisat de BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea initiala estimata a contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90(1) din HG 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446, CUI 17093020, deschis la Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare? in original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.4 din Sectiunea Formulare? in original.3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata, in conformitate cu prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, Formularul 5 din sectiunea Formulare-in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele Functia- Dan Constantin Slincu- Director Executiv- Doina Nacu Manole- Director Executiv Adjunct Ec.- Valentin Alexandru Colbu- Director Executiv Adjunct- Simona Oana Dediu- Sef serviciu Juridic Contencios- Marius Constantin Budai- Sef Serviciu Achizitii publice, Administrativ- Olguta Lenica Bulgariu- Consilier comp. Achizitii publice- Sandu Suster- Consilier comp. Achizitii publice- presedinte comisie de evaluare- Andreea Mezeniuc- Consilier comp. Achizitii publice- membru comisie- Anca Martincu- Consilier Juridic- membru comisie- Cristina Balan Consilier Juridic- membru rezerva- Elena Teodorescu- Sef centru de plasament "Prietenia"- membru comisie- Camelia Popa- Sef complex de tip rezidential ?Micul print? Botosani- membru comisie6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul 6 din sectiunea Formulare-in original.7. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 7 din sectiunea Formulare-in original.Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Declararea cifrei globale anuale de afaceri, realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).-Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.-Mostre cu titlu gratuit, etichetate si ambalate corespunzator, prezentate pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor. Mostrele depuse de catre ofertantii declarati necastigatori se vor returna.-Toate produsele ofertate trebuie sa fie insotite de certificate care sa ateste calitatea lor si de certificarea CE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 07:35