Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE PRODUSE INFORMATIVE SI DE PROMOVARE PENTRU PROIECT ID53132


Detaliu pentru invitatia numarul 320772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 320772/27.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE INFORMATIVE SI DE PROMOVARE PENTRU PROIECT ID53132
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Proiectului ID53132 IMI PQ din str. Maria Rosetti nr. 49A, etaj 1, sector 2, BucurestiPersoana de contact Albert Mihaiu, telefon 0758 102 961, program luni-joi 10.00-16.00, vineri 10.00-14.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MECTS din strada Gen. Berthelot 28-30, etaj 2, sala de sedinte, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal 010168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE INFORMATIVE SI DE PROMOVARE PENTRU PROIECT ID53132
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea/tiparirea/inscriptionarea (dupa caz) si livrarea de materiale de promovare si de informare necesare organizarii unei prime conferinte anuale denetworking cat ?i pentru promovarea proiectului cu ocazia vizitelor la Autorita?ile Competente care urmeaza sa semneze protocolul de colaborare. De asemeneamateriale promotionale vor fi utilizate ?i la alte evenimente care vor fi derulate ulterior in cadrul altor activita?i derulate in proiect. Astfel se vor realiza: 300 mape, 300 etichete autocolant, 300 ecusoane, 300 pixuri, 300 agende, 300 stickuri de memorie, 300 mouse pad-uri, 300umbrele de ploaie, 300 ceasuri de perete, 300 sacose inscrip?ionate, 300 materiale antistress, 300 de gen?i de conferin?a ?i livra toate materialelor de promovare si de informare solicitate.
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantum de 2.045, 2 lei si pentru o perioada de minim 60 de zile. ? Anexa 1aPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei sau orice prelungire a acesteia, daca este solicitata.Garantia de participare se va prezenta la vedere (separat de plicurile sigilate care contin ofertele), obligatoriu in original, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt inso?ite la ?edin?a de deschidere de dovada constituirii garan?iei de participare a?a cum a fost solicitata in prezenta documenta?ie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare la procedura, a ofertantilor necastigatori, se inapoiaza dupa semnarea contractului cu ofertantul ca?tigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la expirarea perioadei de valabilitate a ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa respecte prevederile art. 86 alin. 1-3 si alin. 6 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia bancara pentru participarea la procedurapoate fi retinuta in cazul in care: - un ofertant isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei- ofertantul castigator nu semneaza contractul sau, - ofertantul castigator nu constituie garan?ia pentru buna executie a contractului.- ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- ofertantului i se va retine conform art.2781, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din garan?ia de participare (1% din valoarea estimata) respectiv suma de 1022, 6 lei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, in suma fixa reprezentand 8% din valoarea contractului (fara TVA) ce va fi atribuit (constituita dupa semnarea contractului)- Anexa 1bConform prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model Anexa 2a) - original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (model Anexa 2b) - original.3. Fisa de informatii generale (model Anexa. 3) - original.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006. model Anexa 2c - original5. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1 Pentru Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei, conform legislatiei in vigoare, in original sau copie legalizata, sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, din care sa rezulte ca: a. adresa actuala si obiectul de activitate al societatii care sa corespunda obiectului procedurii;b. nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei;Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite in original sau copie legalizata certificatul constatator. Cerinta obligatorieCerinta nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-Anexa 5.Cerinta obligatorieCerinta nr. 3 Pentru persoane juridice/fizice straine(daca este cazul)se solicita documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizate, in valabilitate la data deschiderii. Cerinta obligatorie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Anexa 3 ? Fisa de informatii generale in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2 Recomandari. Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, se descarca din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer