Achizitie publica - Achizitia de produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 324880
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324880/24.04.2012
Denumire contract: Achizitia de produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263215752, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N, Bistrita, str. Sucevei, nr.1-3, jud Bistrita-Nasaud, parter, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de produse lactate catre centrele si complexele subordonate DGASPC B-N.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 688.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de4.800lei.Depunereagarantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189deschiz la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CECcu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-asumeiin numerar la caserie in zilele de luni, marti, miercuri, joi intre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara, se va complete formularul din sectiunea Formulare;Nota: Ofertantulcaruia Consiliul National a Contestatiilor va respingecontestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectivesuma de 3.207 lei.Perioada de valabilitate agarantiei de participare este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile (de la termenul limitade primire a ofertelor).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare. In sensul prevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Moldovan Margit- Director general, Ababi Olimpia Carmen-Director general adjunct, Turcu Gyongyver ?Director general adjunct economic, Moga Corina-Sef serviciu achizitii publice, Gotea Nicoleta-inspector specialitate, Nusfelean Ionut Ciprian- consilier Compartimentul Juridic;Nota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catreasociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaformularul din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaformularul din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorlocale.Certificatul trebuie saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expiratermenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilorLegii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completaformularul din sectiunea Formulare Prezentarea Certificatuluiconstatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat in ultimii trei ani, o cifra medie de afaceri globale in valoare de minim 640.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impussi prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livraridin ultimii 3 ani.Formularul se va completa cu cel putin trei contracte., Fisa de experienta similaraSe va demonstra derularea inultimii trei ani a unui contract sau mai multe, cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu valoarea impusa de 320.000 lei, al carui obiect a fost livrarea de produse care fac obiectul contractului., Autorizatie de functionare/ alte documente eliberate de catre organisme competente in domeniul obiectului contractului. Standard de management alsigurantei alimentului ISO 22000:2005.Nu se admitoperatori economici in curs decertificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP si de la sediul DGASPC B-N, Serviciul Achizitii publice.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 17:10