Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 357524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 357524/14.02.2014
Denumire contract: Achizitia de produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucevei , NR.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N din Bistrita, Str. Sucevei. Nr. 1-3, sala de sedinte parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrareade produse lactate, cu autovehiculele furnizorului , catre centrele din subordinea DGASPC B-N.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 553 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de5.951lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caseriezilnicintre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilorva respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 2.975, 53 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data publicarii anuntului in SEAP( Curs BNR).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul 3 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator publicTINIS VIOREL Director executiv -Directia EconomicaSABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, MOLDOVAN EMIL RADUpresedintePUGNA ALEXANDRUvicepresedintePOPESCU GRIGORE DORIN vicepresedinteBUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judeteanBUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judeteanBRESFELEAN CIPRIAN RADU consilier judeteanCOMAN SAMUEL LEON consilier judeteanCURTEANU EUGEN-DICONES consilier judeteanCARCU MIRELA MARIA consilier judeteanGAFTONE IOAN consilier judeteanLACATUS EMIL consilier judeteanLAPUSAN NICOLAE GRIGORE consilier judeteanMARC VASILE consilier judeteanMEREUTA MIRCEA consilier judeteanMOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judeteanMOLDOVEANU ILEANA consilier judeteanMONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judeteanMURESAN MIHAIL consilier judeteanNEGRUSERI VASILEconsilier judeteanPOP GEORGE consilier judeteanPUICA VASILE consilier judeteanROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judeteanRUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judeteanSASARMAN MONICA consilier judeteanSIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judeteanSTROE IULIAN-CRISTIAN consilier judeteanSZANTO ARPADconsilier judeteanSUCIU ANDREI consilier judeteanULECAN MARIA consilier judeteanURITE FLORIN-RADU consilier judeteanFONTUL DELIA CLAUDIA Director general DGASPC B-NANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunct DGASPC B-NALBOI SANDRU ELENA Director general adjunct DGASPC B-NMOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, DGASPC B-NSOSDEAN ERIKA Sef ser. Contab. Buget.salarizare DGASPC B-NNAT TEODOR Inspector specialitate- DGASPC B-NNUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic strategii, managementul calitatiiGOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate-NACU HORATIU SORIN Sef CTFTeacaPETREAN AURORA MARIA Sef CPCNasaudSASARMANSINZIANA Sef CPCBecleanMORARI ADRIANA ELENA Sef CPCBistritaPOP MIHAI MARIUS Sef CPHPV NuseniCINDEA ANA MARIA Sef CRRNA BecleanOPREA ADRIAN TANASE Coord. Spec. CPC BistritaGHERMAN LUCRETIA Sef serviciucontab. sal. admin.BOROS ALEXANDRINA Sef serviciucontab. sal. admin.LOREDANANota: Declaratia se va complete formularul 4 din sectiunea formulare, atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul1 din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul2 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat- formular tip emis de catreorganelle competente;6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. formular tip emis de catreorganelle competenteNota: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelu lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011); 1.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: obiectul de activitate supus procedurii.Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cuoriginalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.2. Autorizatie de functionare/licenta, alte documente emise de catre organelle competente- Ordinul 111/2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala medie de afdaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind experienta similara - executarea in ultimii 3 ani a unui contract sau mai multe, care au avut ca obiect livrarea de produse care fac obiectulcontractului.Se va prezentao lista a principalelor livrari din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati.Livrarile de produse sese confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In imposibilitatea obtineriiunei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstarea livrarilorse realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificare ISO 22000:2005 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer