Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE PRODUSE LACTATE impartite in 8 LOTURI


Detaliu pentru invitatia numarul 345932
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 345932/25.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE LACTATE impartite in 8 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA MEZENIUC, Tel.: +40 0231537993, Email: [email protected], Fax: +40 0231511047, Adresa internet (URL): http: //www.geocities.com/dgaspcbt_achizitii, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: ANDREEA MEZENIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa postala: Str. Maxim Gorki, nr.4, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA MEZENIUC, Tel.: +40 0231537993
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE LACTATE impartite in 8 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata initiala a prezentei proceduri reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, respectiv valoarea care corespunde cantitatilor initiale de produse ce vor fi achizitionate pana la data de 31.12.2013. Valoarea estimata totala reprezinta valoarea care corespunde cantitatilor totale de produse ce cuprinde si posibilele suplimentari pentru primele 4 luni ale anului calendaristic urmator.ACHIZITIA DE PRODUSE LACTATE impartite in 8 LOTURI, dupa cum urmeaza: LOT 1-Lapte lichid pasteurizat- cantit. init.=11.000 litri, cantit.totala=14.300 litri, val.estimata initiala=27.500 lei, val. estimata totala=35.750 lei.LOT 2-Lapte batut- cantit. initiala=7.500 kg, cantit.totala=9.750 kg, val.estimata initiala= 22.500 lei, val. estimata totala= 29.250 lei.LOT 3-Lapte praf- cantit. initiala=1.000 kg, cantit.totala=1.300 kg, val.estimata initiala=22.500 lei, val. estimata totala= 29.250 leiLOT 4-Smantana-cantit. init.=4.000 kg, cantit.totala=5.200 kg, val.estimata initiala=34.000 lei, val. estimata totala=44.200 lei .LOT 5-Branza telemea- cantit. init.=2.500 kg, cantit.totala=3.250 kg, val.estimata initiala=26.250 lei, val. estimata totala=34.125 lei.LOT 6-Branza de vaci- cantit. init.=4.000 kg, cantit.totala=5.200 kg, val.estimata initiala=36.000 lei, val. estimata totala=46.800 lei.LOT 7-Cascaval- cantit. init.=2.000 kg , cantit.totala=2.600 kg, val.estimata initiala=35.600 lei, val. estimata totala=46.280 lei.LOT 8-Branza topita- cantit. init.=2.000 kg, cantit.totala=2.600 kg, val.estimata initiala=30.000 lei, val. estimata totala=39.000 lei.ADJUDECAREA SE VA FACE PE FIECARE LOT IN PARTE, LA CANTITATEA INITIALA, PREVAZUTA IN CAIETUL DE SARCINI.Optiuni: Autoritatea contractanta aplica prevederile art. 6, alin.(3) din H.G 925/2006.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 350 - 304, 655 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte conform anexei B la fisa de date. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb afisat de BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 2% din valoarea initialaestimata a contractului fara TVA si fara suplimentari, conform art.43^1 OUG 34/2006 actualizata, si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a^1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; a^2)prin plata cu numerar la Casieria DGASPC Botosani situata in str. maxim Gorki nr. 4 Botosani intre orele 12-14, 30 de luni pana joi; a^3)prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446 - DESCHIS LA Trezoreria Botosani, CUI 17093020. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea initiala estimata a contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90(1) din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446 - CUI 17093020, DESCHIS la Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare? in original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.4 din Sectiunea Formulare? in original.3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata, in conformitate cu prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, Formularul 5 din sectiunea Formulare - in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele FunctiaDan Constantin Slincu- Director ExecutivDoina Nacu Manole- Director Executiv Adjunct Ec.Daniela Estera Juravlea- Director Executiv AdjunctValentin Alexandru Colbu- Sef serviciu Juridic ContenciosMarius Constantin Budai- Sef Serviciu Achizitii AdministrativOlguta Lenica Bulgariu- consilier comp. Achizitii publiceSandu Suster- consilier comp. Achizitii publice- presedinte comisie de evaluareAndreea Mezeniuc- consilier comp. Achizitii publice- membruAnca Martincu- consilier Juridic- membru comisieCristina Balan consilier Juridic- membru rezervaElena Teodorescu- sef centru de plasament "Prietenia"- membru comisieAnca Sochireac- sef centru de plasament "Elena Doamna"- membru comisie6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 6- in original.7. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7- in original.Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Declararea cifrei medii de afaceri anuale realizata in ultimii trei ani(2010, 2011, 2012).-Bilantul contabil la data de 30.06.2012 sau Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.-Mostre cu titlu gratuit. Mostrele vor fi prezentate, etichetate si ambalate corespunzator, pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Mostrele depuse de catre ofertantii declarati necastigatori se vor returna. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001;2008, in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei, (in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);SR EN ISO 22000:2005 "Sisteme de management al sigurantei alimentelor", (in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?), certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se solicita SR EN ISO 22000:2005 cu scopul de a ne asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 20:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer