Achizitie publica - achizitia de produse lactate in vederea consumului pacientilor
Detaliu pentru invitatia numarul 335196
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335196/11.09.2012
Denumire contract: achizitia de produse lactate in vederea consumului pacientilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +04 0264437075, fax: +04 0264437075, persoana de contact: NICOLAE CONSTANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Municipal Cluj Napoca, str Tabacarilor 11 , biroul achizitii , etaj 2 corp administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de produse lactate in vederea consumului pacientilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea produselor prevazute in caietul de sarcini in vederea alimentarii pacientilor internati in Spitalul Clinic MunicipalValoarea minima estimata a contractului incheiat pana la data de 31.12.2012 este de 56444, 40 Lei . In functie de aceasta valoare se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima estimata a contractului este de 84666.60 lei si include si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 666.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Cuantumul garantiei de participare este de ~2% din valoarea minima estimata fara TVA , respectiv 1.120 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare o suma egala cu 1% din valoarea estimata a contractului , conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se calculeaza la 5% din valoarea contractului fara TVA , se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularuluiA2.Neincadrarea in prevederile art 181-Completarea formularului B.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statOfertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se pot depune in forma originala, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul)(art 5 ord ANRMAP 509/2011)4.Nincadrarea in prevederile art. 69 alineatul 1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 9Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof. Dr. Nicolae Constantea-Manager, Sef Lucrari Dr. Valer Donca ? director medicalIng. Nelu Manescu - Director Administrativ, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ing. Alexandru Valean ? birou achizitiiLaszlo Attila - viceprimar (reprezentant for tutelar si membru in consiliul de administratie)Dorina Duma ? reprezentant Directia Sanatate Publica a jud Cluj5.Certificat cu oferta independenta conf. Ordin 314/2010 ANRMAP - Formularul nr. 66.Calitatea de participant la procedura - Formular 12 C 1.Autorizatii si avize- Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- Autorizatie Sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica pentru spatiile de productie si depozitare , dupa caz, si pentru mijloacele de transport auto special , conform Procedura din 13 iunie 2002 (Procedura din 2002)de autorizare sanitara a functionarii comerciantilor publicata in Monitorul Oficial 414 din 14 iunie 2002 (M. Of. 414/2002)- Autorizatie Sanitar-Veterinara , conform Norma din 24 iunie 2010 , emisa de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pt Siguranta Alimentelor , cap II , art 3 alineatul 1.2. Documente care dovedesc inregistrarea-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.In conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate in acest paragraf se poate face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Daca la finalul procedurii se constata ca participantul clasat pe primul loc a depus certificatul constatator in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestui certificat in copielegalizata sau in original, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul indicatorului financiarBilantul contabil in copie la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta nu se calculeaza cumulativ.Toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Vor fi descalificati ofertantii din ale caror documente nu rezulta indeplinirea de catre acestia a cerintei minimale indicate mai sus., Fisa de informatii generaleOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B2 care trebuie datat, semnat si parafat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotari specificeOfertantii trebuie sa detina spre utilizare mijloace de transport specifice activitatii de distributie a produselor lactate.In acest scop, vor prezenta documente care atesta proprietatea, inchirierea sau alte forme ale dreptului de utilizare a mijloacelor de transport., Experienta similaraFormular B4-Pentru furnizarile similare se va prezenta formularul ?Experienta similara?., MostreSe vor prezenta in mod obligatoriu si cu titlu gratuit mostre de produs pentru fiecare produs ofertat de catre operatorii econimici. Mostrele vor fi insotite de proces verbal de predare primire , si se vor depune la sediul Autoritati Contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor., Se vaprezenta dovada detinerii urmatoarelor echipamente: a. Mijloace de transport adecvate pentru furnizarea produselor lactate.b. Spatii de productie sau depozitare autorizate , specifice produselor lactate.Ofertantii vor detine, inchiria , prezenta contracte de colaborare , de comodat sau orice forme de punere la dispozitie.Dovada detineriiin dotare proprieva consta intitlul de proprietate(contract de instrainare, de licenta, etc.), proces-verbal de receptie sipunere in functiune a obiectivului de productie, respectiv mijlocului de transport , semnat de reprezentantiiinstitutiilor relevante; In cazulin care echipamentele folositese afla in proprietatea unor tertise va prezenta contarctulcare conferadreptul ofertantului/subcontractantilorsa foloseascaechipamentul respectiv, contract care va aveao durata minimacu durata contractuluice reprezinta obiectul achizitiei, precum si documentele de autorizarea echipamentelor respective. Managementul calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante, birou achizitii 2 , etaj 2 cladirea administrativa
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 13:04