Achizitie publica - ACHIZITIA DE PRODUSE-MEDICAMENTE IMPOTRIVA MALADIILOR OBSTRUCTIVE ALE CAILOR RESPIRATORII
Detaliu pentru invitatia numarul 331776
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331776/17.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE-MEDICAMENTE IMPOTRIVA MALADIILOR OBSTRUCTIVE ALE CAILOR RESPIRATORII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRADCod fiscal: 4634256, Adresa: BRAD, STR. MAGURA, NR.25, Brad, Telefon: 0254611050, Fax: 0254611051
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. BRAD, STR. MAGURA, NR.25, JUD HUNEDOARA, Brad, Romania, cod postal: 335200, telefon: +40 254611050, fax: +40 254611051, persoana de contact: JURJ OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. BRAD, STR. MAGURA, NR.25, JUD HUNEDOARA, LOC. BRAD, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE PRODUSE-MEDICAMENTE IMPOTRIVA MALADIILOR OBSTRUCTIVE ALE CAILOR RESPIRATORII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii, conform cerintelor din caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei.LOT1: CICLESONIDUM 160 mg Flacoane;LOT2: SALMETEROLUM + FLUTICASONUM 50/500 Flacoane;LOT3: COMBINATII (BUDESONIDUM +FORMOTEROLUM) 320/9 MCG Flacoane;LOT4: COMBINATII (BUDESONIDUM +FORMOTEROLUM) 160 /4, 5 MCG Flacoane;LOT5: SALBUTAMOLUM 100 MCG/doza Flacoane;LOT6: MONTELUKASTUM 4 mg Comprimate;LOT7: MONTELUKASTUM 10 mg Comprimate;LOT8: TIOTROPIUM 18 MCG Capsule;LOT9: THEOPHYLLINUM 200 mg Capsule;LOT10: THEOPHYLLINUM 350 mg Capsule;LOT11: BUDESONIDUM 200 MCG/doza Flacoane;
II.1.6) CPV: 33673000-8 - Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se depune pentru fiecare lot pentru care se depune oferta.Garantia de participare reprezinta 2% din valoarea estimata a lotului de produs ofertat.Perioada de valabiltate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la data depunerii ofertei.Mod de constituire: -scrisoare bancara, -virament bancar(op) in contul RO81TREZ3695006XXX001330 deschis la Trezoreria Brad, -depunere numerar la caseria unitatii.Garantia de participare va fi transmisa in plic sigilat la sediul autoritatii contractante, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul in care garantia de participare nu este transmisa in conditiile expuse anteior precum si daca aceasta nu este depusa in cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitate de autoritatea contractanta, oferta in cauza va fi respinsa in conformitate cu prevederile art. 33, alin (3), lit. ?b? din H.G. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare/lot de produse este: LOT1: CICLESONIDUM 160 mg Flacoane ? 60 lei;LOT2: SALMETEROLUM + FLUTICASONUM 50/500 Flacoane ? 132 lei;LOT3: COMBINATII (BUDESONIDUM +FORMOTEROLUM) 320/9 MCG Flacoane ? 510 lei;LOT4: COMBINATII (BUDESONIDUM +FORMOTEROLUM) 160 /4, 5 MCG Flacoane ? 425 lei;LOT5: SALBUTAMOLUM 100 MCG/doza Flacoane ? 94 lei;LOT6: MONTELUKASTUM 4 mg Comprimate ? 338 lei;LOT7: MONTELUKASTUM 10 mg Comprimate ? 170 lei;LOT8: TIOTROPIUM 18 MCG Capsule ? 1038 lei;LOT9: THEOPHYLLINUM 200 mg Capsule ? 68 lei;LOT10: THEOPHYLLINUM 350 mg Capsule ? 46 lei;LOT11: BUDESONIDUM 200 MCG/dozaFlacoane ? 168 lei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Formular nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea;2)Formular nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre buget eliberat de DGFP emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.4;5)Formular nr. 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;6)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - formular nr.6;Persoanele cu functie de decizie, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri sunt: Dr. Circo Ionel - manager, Dr. Carjea Marcel - director medical, Ec. Jurj Ovidiu - director financiar contabil, Ec. Jurca Mioara - responsabil birou achizitii, Almasan Adrian - economist birou achizitii, Iancu Mariana - economist birou contabilitate, Mares Anica - asistent farmacie, Maris Camelia - asistent farmacie. Conducerea Consiliului Judetean: Molot Mircea Ioan, Balint Tiberiu Ioan, Rus Ioan; Membrii consiliului de administratie: Mirica Ioana Camelia, Cotroaza Dobromir Marius, Petrui Ioan, Ghita Mirela, Ionescu Mariana, Valean Sabin, Ilie Eleonora, Barea Vasile, Golea Cornelia, Opre Manuela, Pancotan Mariana, Mic Dragosa Liliana, Casalean Daniela, -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contarctului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original sau in copie legalizata.Document edificator necesar pentru dovedirea apartenetei la categoria profesionala impusa de indeplinire a contractului se va depune: -Autorizatia de distributie angro, eliberata de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului.Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.-Autorizatia de punere pe piata a produsului.Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uzuman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2. Se poate depune echivalentul al acestui document.Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani. Se vor prezenta certificate care sa ateste respectarea standardelor europene ISO 9001/2001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 07:52