Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse scaune speciale-sala de spectacole- in cadrul proiectului"Reabilitarea cladirii cinematografului Patria" Municipiul Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 331783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 331783/16.07.2012
Denumire contract: Achizitia de produse scaune speciale-sala de spectacole- in cadrul proiectului"Reabilitarea cladirii cinematografului Patria" Municipiul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse scaune speciale-sala de spectacole- in cadrul proiectului"Reabilitarea cladirii cinematografului Patria" Municipiul Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si montarea de scaune speciale pentru sala de spectacole- furnizorul are obligatia de a monta sacunele conform caietului de sarcini cap.8-Montaj.
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 7562 lei sau 3781 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 3781 lei.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1; -Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Documente prezentate si in cazul tertului sustinator.-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 si avand in in vedre ordinul ANRMAP nr. 170/2012.- completarea si prezentarea Formularului 2, formular prezentat si in cazul subcontractantului si tertului sustinator.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimar: Adrian Gabor-Administrator public: Gantz Miklos Sandor-Director Relatii Externe, Cultura si Evenimente-Cecilia Doiciu-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier: Gabriela Hirian, Marilena Petcu.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3.LISTA CONSILIERI LOCALI: HATHAZI LADISLAUTARBA MIHAILKRAILA VASILETOP FERGHETE CARMEN-FLORIANACHIRICHES ANDREI-CRIPRIANOPRICA FORENTIN-ADRIANIONESCU LUCIANSERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAIMIHAI COSTELRATA IONEL-MIRCEAMANOLACHE STELIANCHICIUDEAN TEODORFELEGEAN ELENA-DANIELATANASE GHEORGHEJICA RADUIONESCU MANIELA-CARMEN Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., -Experienta similara se va dovedi prin prezentarea in copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" a cel putin un document/contract de livrare produse similare(parti relevante din contract)/proces verbal de receptie care sa confime furnizarea de produse in valoare de minim 350.000 lei fara TVA., -Pentru devedirea capacitatii de furnizare a produselor ofertantii vor prezenta mostre atat pentru materialul de tapiterie respectand caracteristicele din caietul de sarcini si mostrepentru scaune tapisate similare cu modelul din schita prezentata in caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa prezinte odata cu depunerea ofertei la sediul autoritatii contractante mostre similare pentru produsele solicitate prin caietul de sarcini(tapiserie si scaun)., -Ofertantii vor prezenta o declaratie din care sa reiasa ca dispun de personal de specialitate pentru montarea scaunelor.In cazul in care la realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completa Formularul 8 din sectiunea ?Formulare?si un formular 9 model (acord de subcontractare) cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. -certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/sau echivalent pentru producerea sau comercializarea scaunelor -prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer