Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de proteze ortopedice


Detaliu pentru invitatia numarul 334192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Numar invitatie: 334192/23.08.2012
Denumire contract: Achizitia de proteze ortopedice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258820825/105, fax: +40 258821476, persoana de contact: Ene Ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Spitalului Judetean de UrgentaAlba Iulia Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, persoana de contact: Ene Ovidiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de proteze ortopedice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie proteze ortopedice conform caietului de sarcini.Proteza totala de soldcimentataProteza totala de soldnecimentataProteza totala de sold de revizie cimentataProteza genunchiProteza cotCiment doza
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 3.411, 70 RON, in cuantum de 2% din valoareatotala estimata, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Ø prin virament bancar (Formular nr. 4) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ; Ø sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economicin cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, o suma calculatain conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2 Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Daca exista un tert sustinator acesta va trebui sa prezinte cele doua declaratii.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul localNOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilorscadente la platain luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibilasemnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romanaDeclaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.3Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Manager : ec. Cosarca Nicoleta ? manager;Director medical : dr. Curca Razvan ? director medical;Director fin. Contabil : ec. Marza Diana- director financiar contabil aproba alocarea fondurilor;Medic dr. Popa Constantin : - intocmeste caietul de sarcini;Sef birou achizitii ? aprovizionare: Ing. Ene Ovidiu ? elaborare documentatie de atribuie;Consilier juridic : Jr. Pop Cristina- avizeaza documentatie de atribuire;Daca este cazul, acesta declaratie trebuie prezentata atat de tertul sustinator cat si de contractant.Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularnr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa cazde astetare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii.Certificatul se va prezentain copie lizibila semnata si stampilata pentru ? conformitate cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata.2 ) Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare , distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, conform Legii 176/2000-ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA /COPIE LIZIBILA CONFORM CU ORIGINALULPersoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, constituie conditie de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 3 - cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferentfiecarui an.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune ofertacomuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada executarii, in ultimii 3 ani, a minim un contract de furnizare, de aceeasi natura si complexitate cu cel care face obiectul prezentului contract.2.Certificat de conformitate CE. Se va prezenta certificatul in copie lizibila certificata"conform cu originalul"semnata si stampilata. In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate defiecare asociat.3. Se solicita mostre care vor fi ambalate corespunzator si etichetate si depuse la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, inainte de data limitade deschidere a ofertelor. Existenta lor si conformitatea cu cerintele din caietul de sarcini fiind de asemenea conditii eliminatorii In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalent prin care se confirma certificare sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer