Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de proteze ortopedice


Detaliu pentru invitatia numarul 344280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Numar invitatie: 344280/25.03.2013
Denumire contract: Achizitia de proteze ortopedice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258820825/105, fax: +40 258821476, persoana de contact: Ene Ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258820825/105, fax: +40 258821476, persoana de contact: Ene Ovidiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de proteze ortopedice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot. nr.1 Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru sunt: Proteza totala de sold cimentata : cant min70 buc; cant max 90 bucProteza totala de soldnecimentata: cant min 20 buc ;cant max 30 bucProteza totala de genunchi: cant min 3 buc ;cant max 5 bucProteza cot: cant min 1 buc ;cant max 1 bucCiment doza: cant. min 143 buc ;cant max 185 bucLot nr.2 Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru sunt: Proteza AUSTIN-MOORE : cant min60 buc; cant max 80 buc.Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt: Lot.nr.1Proteza totala de sold cimentata : cant min20 buc; cant max 45 bucProteza totala de soldnecimentata: cant min 10 buc ;cant max 15 bucProteza totala de genunchi: cant min 1 buc ;cant max 3 bucProteza cot: cant min 1 buc ;cant max 1 bucCiment doza: cant. min 40 buc ;cant max 92 bucLot nr.2Proteza AUSTIN-MOORE : cant min20 buc; cant max 40 buc
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 301 - 496, 885 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare totalade 9.937, 70 RON, in cuantum de 2% din valoareamaximaestimata a fiecarui lot , valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Ø prin virament bancar (Formular nr. 1) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ; Ø sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economicin cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, o suma calculatain conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.3 si Formularul nr. 4 Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul localNOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilorscadente la platain luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibilasemnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 5Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: 1.Cosarca Nicoleta-manager;2.Marza Diana Simona- director financiar contabil;3.Curca Razvan- director medical;4.Onetiu Monica-director de ingrijiri5.Ene Ovidiu- sef birou achizitii aprovizionare6.Pop Cristina- consilier juridic7. Irimie Precup- sef sectie ortopedie.4.Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularnr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1. )Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.2 ) Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare , distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, in termen de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelor, conform Legii 176/2000-ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA /COPIE LIZIBILA CONFORM CU ORIGINALUL
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (Fisa de informatii generale).Se solicita cifra de afaceri in domeniul acordului cadru.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Certificat saudeclaratie de conformitate a produselor ofertate., Se solicita mostre care vor fi ambalate corespunzator , etichetate si depuse la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, pana la data limitade depunerea ofertelor. Existenta lor si conformitatea cu cerintele din caietul de sarcini fiind de asemenea conditii eliminatorii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer