Achizitie publica - Achizitia de publicatii tehnice, carti, destinate pregatirii cursantilor
Detaliu pentru invitatia numarul 337239
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337239/11.10.2012
Denumire contract: Achizitia de publicatii tehnice, carti, destinate pregatirii cursantilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244575659, 0244573171int.242, Fax: 0244575847, 0244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244573171-254, fax: +40 244575847/+40 244575312, persoana de contact: NAE ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de publicatii tehnice, carti, destinate pregatirii cursantilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Publicatii tehniceLot nr.1 - CatalogLot nr.2 - Publicatii
II.1.6) CPV: 22121000-4 - Publicatii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 259.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1200 lei pentru Lotul nr.1 si de 560 lei pentru Lotul nr.2;valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;se constituie conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;se prezinta in original; este irevocabila si poate fi depusa si prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr. RO60TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul 14. In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004, ofertantul individual sau asociatii, care solicita reducerea la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004-Formular nr.18
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA, cf. art. 90 din HG.925/2006, -formular nr.16. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie ptr.lot 1 se va constitui pe numele fiecarui achizitor in functie de partea care ii revine din contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: -Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excluderea candidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul)- Completare formular nr.3Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1)si lit.d) din OUG 34/2006)va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul-Completare formularul nr.5Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010-Completare formularul nr. 6.Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese-se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.170/2012)- Completare formularul nr.4 care are atasata lista persoanelor cu functii de decizie pentru derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante;Persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing Coloja Pascu Mihai;dr. ec. Valia Maria Mihai;prof.univ.dr.ing. Minescu Mihail - manager proiect;Prof.univ.dr.ing. Ulmanu Vlad- coordonator proiect;Prof. dr.ing. Nae Ion ;Sef lucr.dr. ing. Ionescu Gabriela Cristina;Sef lucr.dr. ing. Ionescu Octavian;Ec.Simion Alina - serv Contabilitate;Av. Radulescu Dragos -of. juridic, Ing. Stanciu Dan -sef Serv. Tehnic;ing. Bulearca Claudia Elena-birou achizitii;Ing. Bucur Camelia Anca -birou achizitii;Ing. Paun Mihaela Luminita - birou achizitiiCerinta nr.5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 7 Inregistrarea persoanelor fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInregistrarea persoanelor fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateIn cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.-Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original /copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.- Completarea formularului 17(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 16:04