Achizitie publica - Achizitia de reactivi Easy Blood
Detaliu pentru invitatia numarul 326075
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326075/09.05.2012
Denumire contract: Achizitia de reactivi Easy Blood
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Copii BrasovCod fiscal: 4317738, Adresa: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Telefon: 0268/415130, Fax: 0268/418988
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicopole, nr. 45, Brasov, Romania, cod postal: 500063, telefon: +40 0268415130, fax: +40 0268418988, persoana de contact: Onofrei Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Copii Brasov - Serviciul Administrativ-Aprovizionare, str. Nicopole, nr. 45, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de reactivi Easy Blood
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de reactivi Easy Blood
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 084 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1140, 84 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modalitatea de constituire a garantiei de participare: 1. scrisoare de garantie bancara2. depunere la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertei3. depunerea sumei in numerar la casieria unitatii
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunerea la casierie a unei sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Solicitat ¦1. Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 Solicitat1. Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 2Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, urmatoarele documente: 1.-certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul.2.-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Mazgareanu Ioan, Director Financiar-Contabil - Ec. Popa Mariana, Sef Serv. Adm-Aprovizionare - Ing.Ec. Onofrei Vasile, Sef Birou Aprovizionare - Ec. Sabadusi Monica, Consilier Juridic - Ciocaltea Roxana4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 46. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Solicitat ¦Declaratie pe proprie raspundere - Formular Anexa nr. 6Documentele solicitate se vor depune in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, documentul original/copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor pentru minim un contract similar de valoare minima egala cu 144084 lei. Se solicita mostre din produsele ofertate. Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea desfasurata de ofertant sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:08