Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar, din judetul Dambovita, pentru anul scolar 2013-2014


Detaliu pentru invitatia numarul 354555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN DAMBOVITA
Numar invitatie: 354555/09.10.2013
Denumire contract: Achizitia de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar, din judetul Dambovita, pentru anul scolar 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN DAMBOVITACod fiscal: 4279855, Adresa: b-dul REGELE CAROL , nr. 62, Targoviste, Telefon: 0245/211891, Fax: 0245/613723
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar, din judetul Dambovita, pentru anul scolar 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AAchizitia de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar, din judetul Dambovita, pentru anul scolar 2013-2014
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 3500 RON. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin OG nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate. Valabilitate garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei. In cazul in care scrisoarea de garantie de participare este constituita intr-o alta moneda, cursul de schimb este cusul BNR cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatiade a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal un cont de disponibil distinct de dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19/10/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Completare formular Declaratie privind eligibilitate - Formular 12 ACerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006" Formular 12 BPrezentare: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor eligibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor;
- Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor eligibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 12 B si certificate constatatoare privind obligatiile catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarii sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 5Declararea calitatii de participant la procedura - completare Formular 12 CPersoanele cu functii de decizie din cadrul ISJ Dambovita, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: prof. Luminita Preda - inspector scolar general; prof. Ovidiu Basceanu - inspector scolar general adjunct; ec. Ludmila Savu - contabil sef; ec. Aurelia Curtasu - membru comisie evaluare; ing. Anca Stanescu - membru comisie evaluare. Cerinta 1: Capacitatea legala de a furniza produsele care fac obiectul contractului - Prezentare Certificat constatator emis de ONRCdin care sa reiasa adresa si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerile corespunzatoare legalizate.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 600000 lei.Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare), Bilantul contabil la data de 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Completarea unui formular-tabel, continand valori, perioade de livrare, beneficiari conform FORMULAR 12D din capitolul, Experienta similaraPrezentarea a cel putin a unui document / contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii., MostreMostrele vor trebui etichetate cu elementele de identificare ale operatorului economic ofertant si vor fi inscriptionate conform cerintelor prezentului caiet de sarcini., Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie dovedita in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001, sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer