Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de scaune speciale-sala de spectacole- in cadrul proiectului"Reabilitarea cladirii cinematografului Patria" Municipiul Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 344205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 344205/25.03.2013
Denumire contract: Achizitia de scaune speciale-sala de spectacole- in cadrul proiectului"Reabilitarea cladirii cinematografului Patria" Municipiul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr.8 Brasov cam 123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de scaune speciale-sala de spectacole- in cadrul proiectului"Reabilitarea cladirii cinematografului Patria" Municipiul Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si montarea de scaune speciale pentru sala de spectacole- furnizorul are obligatia de a monta sacunele conform caietului de sarcini cap.7-Montaj.
II.1.6) CPV: 39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 7562 lei sau 3781 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 3781 lei.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90 din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1; -Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Documente prezentate si in cazul tertului sustinator.-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 si avand in in vedre ordinul ANRMAP nr. 170/2012.- completarea si prezentarea Formularului 2, formular prezentat si in cazul subcontractantului si tertului sustinator.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : George Scripcaru PrimarCecilia DoiciuBianca Lorincz-KrailaIsabella MarasescuClaudia RaduAlice DuduDana RotbasanValeria MavrodinAnda Maria ZamoraMarilena PetcuVioleta BulgariuGabriela Hirian-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., -Experienta similara se va dovedi prin prezentarea in copie legalizata saucopie lizibila certificata "conform cu originalul" de certificate/contracte de livrare/ documente emise /contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar care sa confime furnizarea de produse similare de o valoare cumulata de minim 350.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., -Pentru dovedirea capacitatii de furnizare a produselor ofertantii vorprezenta mostre similare atat pentru materialul de tapiterie respectandcaracteristicele din caietul de sarcini si mostrepentru scaune tapisatesimilare cu modelul din schita prezentata in caietul de sarcini.Ofertantultrebuie sa prezinte odata cu depunerea ofertei la sediul autoritatiicontractante mostre similare pentru produsele solicitate prin caietul desarcini(tapiserie si scaun)., -Ofertantii vor prezenta o declaratie din care sa reiasa ca dispun depersonal de specialitate pentru montarea scaunelor.In cazul in care larealizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completaFormularul 8 din sectiunea ?Formulare?si un formular 9 model (acord desubcontractare) cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti dincontractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau maimulti subcontractanti, ofertantul castigator va prezentacontractul/contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vorconstitui anexe la contractul de achizitie publica. -certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/sauechivalent pentru producerea sau comercializarea scaunelor -prezentareacertificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer