Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de scutece absorbante


Detaliu pentru invitatia numarul 329126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov
Numar invitatie: 329126/11.06.2012
Denumire contract: Achizitia de scutece absorbante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BrasovCod fiscal: 9870339, Adresa: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Telefon: 0268/417100, Fax: 0268/411124
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Romania, cod postal: 500091, telefon: +40 268417100, fax: +40 268411124, persoana de contact: Claudiu Dalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov, str. Iuliu Maniu nr.6, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de scutece absorbante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare scutece absorbante unitatilor subordonate DGASPC Brasov, conform Caietului de SarciniValoarea minima estimata 82729.84 reprezinta valoarea aferenta unui contract ce se va incheiapana la 31.12.2012.Valoarea maxima estimata 130979.04 reprezinta valoarea ce contine si posibilele suplimentari pana la 30.04.2013(cf. prevederilor art.6 alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 979.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 1500 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui in toate formele permise de lege: scrisoare de garantie bancara, numerar la caserie sau OP in contul DGASPC Brasov, deschis la TREZORERIA BRASOV(RO27TREZ1315006XXX000180).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, cf.art.33 alin.(3)lit.b din HG 925/2006, actualizata.Din garantia de participare AC va retine 1% din valoarea estimata a contractului ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in cf.art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in maxim 10 zile de la semnarea contractului in toate formele permise de art. 90 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG.34/2006? Formular 12A;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006 ? Formular 12B;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? anexa Ord. 314/2010Pentru operatorii economici straini: operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Formular tip eliberat de primaria locala, copie conform cu originalul;6.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de DGFP, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Formular tip eliberat DGFP si Controlul Finantelor de Stat, copie conform cu originalul;Vor fi respinse ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii, in cazul in care acestea nu sunt reesalonate sau compensate.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 din OUG.34/2006? Formular 2;Din partea autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizie in cadrul procedurii: Dalea Claudiu, Petrescu Adriana, Nana Junoiu, Popa Lavinia, Lacatusu Mirela, Savu Laura, Olteanu Luminita si Grecu Ioan.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, toate cerintele de mai sus trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere intre membrii grupului, iar operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire, semnate de persoanele cu drept de semnatura, din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, la incheierea contractuluiautoritatea va solicita legalizarea acordului de asociere. 1.Certificat Constatator, copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 zile, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii de achizitie publica;Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de furnizare de produsecare face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Se solicita completarea si prezentarea Formularului B2 - Informatii generale - cu datele de identificare ale operatorului economic si cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiatCifra de afaceri solicitata este cea globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Dovedirea experientei similare - Se solicita completarea si prezentarea Formularului 6 - Declaratie privind lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani - din care sa rezulte ca operatorul economic a avut cel putin un contract similar, ca produse si valoare, in aceasta perioada, 2. Recomandari sau acte constatatoare - Se vor prezenta recomandari sau acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista cu principalele livrari din care sa rezulte modul de indeplinire al contractelor respectiveSe va prezenta minim o recomandare;, 3. Declaratie privind dotarile specifice - Se solicita completarea si prezentarea unei declaratii privind dotarile specifice, respectiv mijloacele de transport, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, 4. Informatii privind subcontractantii - Se solicita completarea si prezentarea Formularului 7 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, procentul din valoarea acestuia care va fi indeplinit de catre acestia, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiDaca pentru indeplinirea contractului de furnizare nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea?Nu este cazul?. 1.Ofertantul va dovedi ca a implementat sistemul de management al calitatii, sau echivalent - Certificat SR EN ISO 9001:2008, copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer