Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii pentru intretinerea si repararea autoturismelor din dotarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului


Detaliu pentru invitatia numarul 327656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 327656/23.05.2012
Denumire contract: Achizitia de serviciipentru intretinerea si repararea autoturismelor din dotarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111422, fax: +40 372111483, persoana de contact: Monica Sebe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de serviciipentru intretinerea si repararea autoturismelor din dotarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de serviciipentru intretinerea si repararea autoturismelor din dotarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 629.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86 SI 87.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87 din HG 925/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de servicii, conform formular 14. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista personalului de conducere, din cadrul M.D.R.T., care detine functii de decizie se poate consulta prin accesarea site-ului www.mdrt.ro, sectiunea Ministerul?ConducerePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Cristian Petrescu ? Ministru-Gheorghe Nastasia ? Secretar General-Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)-Alina Dinca ? Director general (Directia Generala Economica si Administrativa)-Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice)Toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor prezenta aceasta declaratie.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P.nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului la procedura cu oferta independenta;Se vor prezenta: -Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, ;
-Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: anul I, anul II, anul IIICerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (anul I, anul II, anul III) trebuie sa fie de minim: LOT1-88.000LEI, LOT2-52.000LEI, LOT3-69.400LEI, LOT4-67.800LEI, LOT5-37.500LEI, LOT6-26.000LEI, LOT7-9.600LEI, LOT8-12.900, LOT9-8.600LEI, LOT10-10.300LEI, LOT11-14.200LEI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Cerinta minima: ?Prezentarea a minimn 1 contract similar executat in ult. 3 ani, cu un buget total de cel putin: PENTRU LOT1-44.000LEI, LOT2-26.000LEI, LOT3-34.000LEI, LOT4-33.900LEI, LOT5-18.700LEI, LOT6-13.000LEI, LOT7-4.800LEI, LOT8-6.400, LOT9-4.300LEI, LOT10-5.000LEI, LOT11-7.000LEI.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.?Ofert. va prezentacertificarea RAR conform RNTR 9 prin care se atesta autorizarea intretinerii si repararii marcilor de autoturisme detinute de achizitor, avand in vedere anul fabricatiei acestora.?Sediul service-ului trebuie sa fie situat obligatoriu pe raza municipiului Bucuresti sau jud.Ilfov dar la o dist. de max 1Km de la limita municipiului Bucuresti., Informatii privind subcontractantii.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C)?Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor Standarde de asigurare a calitatii.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2000, sau orice certificate echivalente emise de organisme independente stabilite in alte state ale UE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PE SITEUL WWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer