Achizitie publica - Achizitia de servicii de audit tehnic si financiar, inclusiv auditarea securitatii retelei in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat
Detaliu pentru invitatia numarul 344853
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344853/08.04.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de audit tehnic si financiar, inclusiv auditarea securitatii retelei in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificare a calificarii profesionale?, ?Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar - Titularizarea?, ?Euro 200? si ?Bani de liceu? din sistemul educational preuniversitar?, cofinantat in cadrul Programului Operational S
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse la sediul proiectului din str. Maria Rosetti nr. 49 A, etaj 1, Bucuresti, in atentia d-lui Andrei Linu (persoana de contact Albert Mihaiu telefon: 0758102961). Program: luni ? joi :10.00 ? 14.00; vineri: 10.00 ? 12.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise in sala de sedinte aflata la etajul 2 din sediul MEN, situat in strada General H.M. Berthelot nr. 28-30, sector 1, 010168, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de audit tehnic si financiar, inclusiv auditarea securitatii retelei in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificare a calificarii profesionale?, ?Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar - Titularizarea?, ?Euro 200? si ?Bani de liceu? din sistemul educational preuniversitar?, cofinantat in cadrul Programului Operational S
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor servicii de audit, inclusiv auditarea securitatii retelei, cod CPV 72810000-1 si CPV 79212100-4 pentru a evalua atingerea obiectivelor stabilite in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificare a calificarii profesionale?, ?Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar - Titularizarea?, ?Euro 200? si ?Bani de liceu? din sistemul educational preuniversitar?, in conditii de maxima urgenta si legalitate, astfel incat sa fie evitate orice intarzieri sau cheltuieli neeligibile care s-ar putea datora unei implementari defectuoase a proiectului.
II.1.6) CPV: 72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP la procedura va fi in cuantum de 3.000 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa respecte prevederile art. 86 alin. 1-3 si alin. 6 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alte valute se va realiza la cursul valabil in data publicarii invita?iei de participare. AC are dreptul de a retine GP conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de GP si de GBE. GP se poate constitui si sub forma de OP. Datele de identificare ale contului sunt.MEN, CUI: 13729380, IBAN RO96TREZ7005005XXX000182, Banca: ATCPMBDe asemenea, specificati in OP si procedura pentru care se vireaza suma aferenta GP. Nu se accepta extrase de cont din aplica?ii electronice, necertificabile. AC are dreptul de a retine GP conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. GP la licitatie va fi retinuta de catre AC (conform articol 278 din UG 34) in cazul in care ofertantul se va afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d)ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC- ofertantului i se va retine conform art.2781, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din GP (1% din valoarea estimata), respectiv suma de 1.500 lei.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a contractului - Formular 13. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic nu se va incadra in prevederile in art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea formularului 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 semnat si stampilat si original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va fi descalificat.Cerinta nr. 2: Operatorul economic va prezenta certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentarea formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia.In cazul unei asocieri, Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, ofertantul va fi descalificat.Cerinta nr. 3: Operatorul economic nu se va regasi in situatiile de conflict de interese. Prezentarea Formularului 16 Declaratie privind conflictul de interese completat in original semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia.In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau in cazul in care ofertantul se regaseste in situatiile de conflict de interese, ofertantul va fi descalificat.Cerinta nr. 4: Operatorul economic nu se va incadra in prevederile in art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea formularului 4 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, ofertantul va fi descalificat.Cerinta nr. 5: Operatorul economic va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura si nu se va regasi in urmatoarele situatii: - nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Prezentarea formularului 3 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia.In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in urmatoarele situatii: a) nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat, ofertantul va fi descalificat; c) nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 6: Operatorul economic nu va avea datorii la bugetul consolidat general sau la bugetele locale.1.Certificatului de atestare fiscala din care sa reiasa ca in luna anterioara depunerii ofertelor operatorul economic nu prezinta datorii la bugetul consolidat general.2.Certificatul de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca in luna anterioara depunerii ofertelor operatorul economic nu prezinta datorii la bugetele locale.In cazul in care nu se prezinta certificatele mentionate anterior in original sau copie conform cu originalul, si/sau operatorul economic are datorii la bugetul consolidat general sau la bugetele locale, ofertantul va fi descalificat.Cerinta nr. 7: Operatorul economic nu se va incadra in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa ?i prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 17) in original. Numele persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Andrei Bogdan LINU, Iulian BARSAN, Gabriel IOAN, Ovidiu Mihail ALBOIU, Simona TANASE, Ondin POPESCU, Mihai PAUNICA, Gigel PARASCHIV, Remus PRICOPIE. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in prevederile 691din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va fi descalificat. Cerinta nr. 1: Operatorul economic va avea ca siactivitate prinicipala sau secundara prevazuta in certificatul constatator efectuarea de audit financiar sau informatic.Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca operatorul economic poate efectua activitati de audit financiar si informatic. Acesta se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii proceduri de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitatea acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie 300.000 lei.1. Prezentarea Formularului 6 semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia2. Prezentarea in copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, adocumentelor din care sa reiasa ca Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) este de 300.000 lei. Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Anul: 2010 euro = 4, 2099lei; 2011 euro = 4, 2379lei; 2012 euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic va pune la dispozitia autoritatii contractante urmatorii experti: a)Manager de proiect: ?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;?Certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens(PMI, IPMA, PRINCE 2/similar);?Certificare auditor sisteme informatice comform cerintelor standardului ISO 27001 sau echivalent (ISO 27001 Lead Auditor /similar;?Certificare privind Managementul serviciilor IT (ITIL Foundation/similar);?Certificare profesionala privind atacurile informatice si masuri de contracarare a acestora, emisa de organisme acreditate in acest sens(minim CEH/similar);?Certificare profesionala privind securitatea informatiei emisa de organisme sau asociatii cu recunoastere internationala (CISSP/similar);?Gestionarea a cel putin un proiect in calitate de manager de proiect;, b)Lead Auditor: ?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;?Minim 3 ani experienta in domeniul auditurilor informatice;?Certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens(PMI, IPMA, PRINCE 2/similar);?Certificare profesionala privind auditarea sistemelor informatice (CISA sau echivalent);?Certificare profesionala privind managementul sistemelor informatice (CISM sau echivalent);?Certificare profesionala privind guvernanta sistemelor informatice (CGEIT sau echivalent);, c)Auditori informatici (minim 2 experti): ?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;?Minim 2 ani experienta in domeniul auditurilor informatice;?Certificare profesionala privind auditarea sistemelor informatice (CISA sau echivalent);?Experienta dovedita prin participarea la cel putin o misiune de audit informatic;, d)Expert Teste de Penetrare:
?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
?Certificare profesionala privind efectuarea testelor de penetrare (LPT sau echivalent);
?Certificare profesionala privind securitatea sistemelor informatice (CISSP sau echivalent);
?Certificare profesionala privind managementul riscurilor (CRISC sau echivalent);
?Experienta dovedita prin participarea in pozitie similara la cel putin un test de penetrare;, e)Auditori financiari (minim 2 experti):
?Studii universitare in domeniul financiar contabilitate;
?Certificare de auditor financiar CAFR sau de la un alt organism similar abilitat international:
?Membru al CAFR sau al altui organism similar abilitat international, avand carnet de membru cu mentiunea ?activ?, vizat pentru anul in curs., Pentru demonstrarea cerintelor minime obligatorii ale expertilor propusi operatorul economic va prezenta, pentru fiecare expert urmatoarele documente:
-CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina conform Formularului 10;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-O declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizarea contractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic, conform Formularului 11.
-Operatorului economic clasat pe primul loc i se vor solicita documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Totodata se va prezenta Formularul 9, semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia., In cazul in care nu se prezinta documentele mentionate anterior in forma solicitata si/sau din documentele solicitate nu reiese indeplinirea cerintelor minime obligatorii, ofertantul va fi descalificat.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei, iar atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru fiecare pozitie se poate nominaliza un singur expert, iar atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2: Operatorul economic a participat, in ultimii 3 ani, la realizarea a cel putin 1 contract si cel mult 2 contracte de prestari servicii care au avut ca obiect auditarea, inclusiv a securitatii retelei informatice, a unorproiecte in domeniul tehnologiei informatiei, de valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 150.000 lei. Cerinta nr. 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2: Certificat ISO 27001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte).
Termenul de predare a raportului de audit
30
Descriere: Termenul maxim de predare a raportului de audit dupa finalizarea activitatilor este de 30 zile lucratoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 17:40