Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de cantina si servicii de catering


Detaliu pentru invitatia numarul 296652
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
Cod de identificare fiscala: 14871616
Adresa: Str. Ion Ghica nr 13, Bucuresti
Telefon: 0241/618903
Fax: 0241/618903
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de servicii de cantina si servicii de catering
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia de servicii de cantina si servicii de catering
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 09:50
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Italiana, 28, etaj 1, sector 2, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Italiana, 28, etaj 1, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 27
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 511, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratii privind eligibilitatea; Documente care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 181; Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functinare; Aviz sanitary; Informatii generale;ISO 9001 sau echivalent; Certificarea HACCP; Lista principalelor prestari de servicii; recomandare; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
SEAP, garantie de participare - 1000 lei pt fiecare din loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 si 1.500 lei pentru lot 9
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer