Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de consultanta in gestionarea proiectelor in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificare a calificar


Detaliu pentru invitatia numarul 347357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 347357/24.05.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta in gestionarea proiectelor in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificare a calificarii profesionale?, ?Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar - Titularizarea?, ?Euro 200? si ?Bani de liceu? din sistemul educational preuniversitar?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul MEN, Str. Gen. Berthelot 28-30, Etaj II, Cam. 82, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 726384621, fax: +40 213178517Persoana de contact: Daniel Bojte - Manager proiectE-mail: [email protected]: 0745.948.285
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MEN, Str. Gen. Berthelot 28-30, Etaj II, Cam. 82, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta in gestionarea proiectelor in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificare a calificarii profesionale?, ?Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar - Titularizarea?, ?Euro 200? si ?Bani de liceu? din sistemul educational preuniversitar?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de consultanta in gestionarea proiectelor, cod CPV 72224000-1 pentru a premisele necesare atingerii obiectivelor stabilite in cadrul proiectului ?Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor ?Admiterea in invatamantul liceal de stat?, ?Bacalaureat?, ?Certificarecalificarii profesionale?, ?Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar, "Titularizare?, ?Euro 200? si ?Bani de liceu? din sistemul educational preuniversitar?, in conditii de maxima urgenta si legalitate, astfel incat sa fie evitate orice intarzieri sau cheltuieli neeligibile care s-ar putea datora unei implementari defectuoase a proiectului. Procedura aplicabila: ?Cerere de oferta"
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 486, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura va fi in cuantum de 9.720 lei in conformitate cu prevederile art. 278, ind 1 din OUG 34/2006 completata si modificata. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor ofertelor. Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare care se prezinta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa respecte prevederile art. 86 alin. 1-3 si alin. 6 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare la licitatie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta (conform articol 278 din OUG 34) in cazul in care ofertantul se va afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d)ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- ofertantului i se va retine conform art.2781 alin(1) pc.b), din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din garan?ia de participare, respectiv suma de 4.265, 90 lei. Echivalenta leu/alta valuta pentru garantia de participare depusa se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de GP si de GBE.
Garantie de buna executie
In cuantum de 8% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform HG 925/2006 art.90 alin(1) ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract? sau alin(3) ?prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale?, caz in care se va tine cont de prevederile HG 1045/2011. Garantia de buna executie se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a contractului - Formular 13.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic nu se va incadra in prevederile in art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentarea formularului 1 ?Declaratie privind eligibilitatea? conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 semnat si stampilat si original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va fi exclus.Cerinta nr. 2 Operatorul economic va prezenta certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia.In cazul unei asocieri, Formularului 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, ofertantul va fi exclus.Cerinta nr. 3 Operatorul economic nu se va regasi in situatiile de conflict de interese. Prezentarea Formularului 16 Declaratie privind conflictul de interese completat in original semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia.In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau in cazul in care ofertantul se regaseste in situatiile de conflict de interese, ofertantul va fi exclus.Cerinta nr. 4 Operatorul economic nu se va incadra in prevederile in art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea formularului 4 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, ofertantul va fi exclus.Cerinta nr. 5 Operatorul economic va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura si nu se va regasi in urmatoarele situatii: - nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat- nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Prezentarea formularului 3 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in urmatoarele situatii: a) nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat, c) nu are dreptul sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ofertantul va fi exclus.Cerinta nr. 6 Operatorul economic nu va avea datorii la bugetul consolidat general sau la bugetele locale.1.Certificatului de atestare fiscala din care sa reiasa ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele operatorul economic nu prezinta datorii la bugetul consolidat general.2.Certificatul de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele operatorul economic nu prezinta datorii la bugetele locale.In cazul in care nu se prezinta certificatele mentionate anterior in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? si/sau operatorul economic are datorii la bugetul consolidat general sau la bugetele locale, ofertantul va fi exclus.Cerinta nr. 7 Operatorul economic nu se va incadra in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa ?i prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 17) in original. Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt urmatoarele: Pricopie Remus, Paraschiv Gigel, Leahu Gabriel, Alboiu Ovidiu, Mihai Paunica, Linu Andrei, Barsan Iulian, Gabriel Ioan, Stefan Carmen Iuliana, Claudia Butuc. In cazul in care nu se prezinta formularul semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia si/sau ofertantul se incadreaza in prevederile 691din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va fi exclus. Cerinta nr. 1 Operatorul economic va avea ca siactivitate prinicpala sau secundara prevazuta in certificatul constatator consultanta pentru afaceri si management.Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca operatorul economic are ca si activitate principala sau secundara ?Activitati de consultanta pentru afaceri si management? ? CAEN 7022.In cazul in care nu se prezinta certificatul constatator in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, si/sau obiectul de activitate nu corespunde cu cel solicitat, ofertantul va fi exclus. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care se prezinta Certificatul Constatator in copie conform cu originalul, operatorului clasat pe locul 1 i se va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata pentru conformitate;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoareade 900.000 lei.Se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, bilanturile contabile pe anii 2010 si 2011 iar pentru anul 2012 se lasa la latitudinea operatorului ec. prezentarea oricaror documente pt. dovedirea cerintei privind cifra de afaceri. Bilanturile contabile sau alte documente trebuie sa fie inregistrate la o autoritate fiscala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Pentru demonstrarea cerintelor minime obligatorii ale expertilor propusi, operatorul economic va prezenta, pentru fiecare expert, urmatoarele documente: -CV semnat in original de catre expert pe fiecare pagina;
-Copii certificate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia ale diplomelor si certificatelor care atesta indeplinirea cerintelor minime;
-Declaratie de disponibilitate pentru participarea la realizarea contractului a expertului in cazul in care acesta nu este angajat al operatorului economic;Operatorul economic va pune la dispozitia autoritatii contractante urmatorii experti: 1)coordonator de proiect: a)Studii superioare;b)Diploma de manager de proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationalec)Gestionarea a cel putin 1 proiect in calitate de manager de proiect2)expert financiar: a)Studii superioare;b)Experienta in realizarea de raportari financiarec)Participarea in cel putin 1 proiect la intocmirea si/sau verificarea de cereri de rambursare.3) 2 Specialisti IT: a)Studii superioare in domeniul IT;b)Participarea la realizarea a cel putin 1 proiect care sa aiba ca obiect dezvoltarea de platforme TIC;4)Coordonator informare si publicitate: a)Studii superioare in domeniul comunicarii;b)Experienta in realizarea de evenimente de informare si publicitate in cel putin 1 proiect similar;, Cerinta nr. 2Operatorul economic va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform art.188 alin.(2) lit.a) din OUG nr.34/2006.Pentru demonstrarea cerintei minime obligatorii, operatorul economic va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie pana la maxim 3 documente/ contracte/procese verbale de receptie, care sa confirme prestarea serviciilor, care au avut ca obiect gestionarea de proiecte, in valoare cumulata de 486.000 lei.Copii certificate ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau un reprezentant imputernicit al acestuia, a/ale contractului/contractelor de prestari servicii care a/au avut ca obiect gestionarea de proiectesau a/ale procesului/proceselor verbale de receptie a serviciilor care a/au avut ca obiect gestionarea de proiecte sau recomandare/recomandari din partea institutiei beneficiara a contractului de prestari servicii care a/au avut ca obiect gestionarea de proiecte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (40 de puncte).
2.1. Identificarea si descrierea riscurilor considerante relevante ce pot apare in implementarea proiectului
30
Descriere: Se vor specifica si fundamenta riscurile privind executia activitatilor, atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri notat NIR pentru care se va acorda punctajul maxim al acestui factor de evaluare, respectiv 30 puncte.
2.2. Metode de prevenire si/sau eliminare a riscurilor identificate
30
Descriere: Pentru fiecare risc identificat, se vor specifica si fundamenta metode de prevenire si/sau eliminare a acestora. Ofertele pentru care nu sunt prezentate metode de prevenire si/sau identificare a riscurilor identificate anterior, vor fi declarate ca fiind neconforme. Pentru numarul maxim de metode specificate si fundamentate notat NIM aferent numarului maxim de riscuri identificate se va acorda punctajul maxim al acestui factor de evaluare, respectiv 30 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 21:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer