Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania


Detaliu pentru invitatia numarul 344367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National SIS
Numar invitatie: 344367/28.03.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National SISCod fiscal: 27493318, Adresa: sos. Oltenitei nr. 217 B sect. 4, Bucuresti, Telefon: 0214051268, Fax: 0213322507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1A, Bucuresti, Romania, cod postal: 010086, telefon: +40 214301925, fax: +40 213165577, persoana de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania
II.1.6) CPV: 72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 8.760 lei sau echivalentul in alta valuta calculat la cursul leu/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru luna anterioara depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: - Pentru lei: RO12BRDE450SV09884124500 deschis la BRD GROUPE SOCIETE GENERALE-Sucursala Mari Clienti Corporativi- Pentru euro: RO16BRDE450SV09884044500 deschis la BRD GROUPE SOCIETE GENERALE-Sucursala Mari Clienti Corporativi- Cod fiscal: 4221306, Beneficiar: MFP OPCP Cont special CN SISGarantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 este de 4.218, 47leiOfertele care nu sunt insotite, la data deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1), (2) si (3), 90 alin. (1)si (3), 91 si 92 alin. (21) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Note: -toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii) si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
-documentele emise de catre ofertant (formularele ce trebuie completate) se prezinta doar in forma original. Documentele emise de catre terta parte (certificatele) pot fi prezentate in oricare dintre formele original/copie legalizata/ copie "conform cu originalul" ? conf. art 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011-se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prev. la art.180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiv.;
-in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. care vizeaza toate sit. prev.la art.180 si 181, se va accepta o decl.pe propria rasp. sau, daca in tara respectiv.nu exista prevederi legale ref.la decl.pe propria rasp., o decl.autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii prof.care are competente in ac.sens;
-doc.emise in alta limba decat limba romana vor fi prez.in limba in care au fost emise, insot.de o traducere autorizata a acestora in lb romana. Toate doc.vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al pers.semnatare;
-in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiec.asociat (inclusiv liderul) va prez.doc.si formul.ment.mai jos. In cazul in care pers.care semneaza decl./formul.solicit.nu este reprez.legal al ofertant.(lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pt.acesta, conf. Form.2.Cerinta 1 ? Decl.pe propria rasp.priv.neincadrarea in dispoz. art. 180 dinOUG 34/2006Ofertantul (lider, asociat, tert) trebuie sa compl.Form.3.Cerinta 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20061.Ofertantul (lider, asociat, tert) trebuie sa compl.Form.4.Nota: in cazul tertului sustinator Form.4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.2. Certif.de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa oblig.exigibile la data de 25 a lunii anterioare dep.ofertei.3. Certif.de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa oblig.exigibile la data de 25 a lunii anterioare dep.ofertei.4. Cazier judiciar al companiei (pt.statele unde e aplicabil).5. Cazier judiciar pt.administrator(i) asa cum sunt ment.in Certif.Constatator precum si pt. pers.imputernicita (unde este cazul) ce semneaza decl.ref.la art.180 si art.181Cerinta 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul (lider, asociat) trebuie sa compl.Form.5.Certif.se va prez.in original si se solicita conf.Ordin.ANRMAP 314/2010Cerinta 4 ? Decl. priv.evitarea conflictului de intereseOfertantul (lider, asociat, subcontractant, tert) trebuie sa compl.Form.6, priv.neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG. 34/ 2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul CN SIS: Corina Artopolescu?DirectorElena Dodocioiu-Contabil sefIoana Pelcaru?Sef serv.monitorizare, administrare, securitate si help-deskMugurel Olariu?Sef serv.planificare si gestionare proiecte, statistici, rapoarte si instruirePersoana cu functie de decizie din cadrul DAACTI: Romica Marinescu-DirectorEmil Lungu-Sef serv.achiz.publice pt.TICPersoana cu functie de decizie din cadrul DGJ: Badescu Mihai-imputernicit Director generalCerinta 5Ofertantii?persoane jur.straine vor prez.o decl.pe propria rasp., conforma cuForm.7 prin care, in cazul in care oferta este decl.castig., isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, sa prez.dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania;b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare Note: -toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii) si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
-documentele emise de catre ofertant (formularele ce trebuie completate) se prezinta doar in forma original. Documentele emise de catre terta parte (certificatele) pot fi prezentate in oricare dintre formele original/copie legalizata/ copie "conform cu originalul" ? conf. art 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011-in cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
-a nu se folosi prescurtari;
-documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;
-in cazul depunerii unei oferte/candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
-ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC. Informatiile din acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunerea ofertelor.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Bilant ContabilBilanturile contabile aferente anilor2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente.Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Operatorii economici straini vor depune bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care operatorul economic nu a depus bilantul pe anul 2012 la organele competente, acesta va prezenta balanta de verificare /contul de rezultat patrimonial la 31.12.2012 sau alte documente contabile edificatoare pentru a dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care Operatorul economic este infiintat dupa 31.12.2012, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Cerinta nr. 2: Informatii privind media cifrei de afaceri globalaSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), in domeniul de activitate aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 430.130 lei, respectiv 100.000 euro (s-a luat un curs de 1 Euro = 4, 3013 lei cursul mediu BNR pe anii 2010, 2011, 2012., Cerinta nr. 3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 9, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(experienta similara)Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 10, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. In acest sens Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in scopul indeplinirii cerintei de calificare din care sa rezulte prestarea de servicii similare, cu valoare mai mica sau egala cu echivalentul in lei a 100.000 euro., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiSe va prezenta lista personalului propus de Ofertant pentru indeplinirea contractului, conform Formularului nr. 11. Echipa propusa trebuie sa includa cel putin urmatorii specialisti: Experti cheie: 1.Manager de proiect ? 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani in managementul proiectelor2.Arhitect de sistem - 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Certificare profesionala in domeniul arhitecturilor de solutii complexe (TOGAF sau echivalent)?Experienta specifica: Experienta in rol de arhitect de sistem in minim un contract care a vizat implementarea unor sisteme informatice integrate care sa fi utilizat tehnologii IBM(aplicatii, middleware, baze de date), Oracle (aplicatii, middleware, baze de date), platforme hardware IBM, x86, sisteme de operare AIX, Linux, Cerinta nr. 2-continuare3.Expert baze de date - 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Certificare profesionala ca administrator baze de date ORACLE 10g/11g (OCP sau echivalent)?Experienta specifica: Experienta in rol de expert de baze de date in minim un contract care a vizat implementarea de sisteme de baze de date tip Oracle.4.Expert infrastructura IT- 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Experienta specifica: Experienta in rol de expert pe infrastructura in minim un contract care a vizat implementarea unui sistem informatic care sa fi utilizat tehnologii IBM (aplicatii, middleware, baze de date), Oracle (aplicatii, middleware, baze de date), platforme hardware IBM, x86, sisteme de operare AIX, LINUX, sisteme de stocare EMC, IBM, tehnologii de virtualizare VMWARE, PowerVM5. Expert comunicatii ? 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Certificare profesionala CISCO (CCNP sau echivalent)?Experienta specifica: Experienta in rol de expert de comunica?ii in minim un contract care a vizat implementarea unui sistem informatic realizat cu tehnologii CISCO, echipamente de securitate, Cerinta 2-continuare6.Expert securitate - 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Certificare ca expert in managementul securitatii sistemelor informatice (CISM sau echivalent)?Experienta specifica: Experienta in rol de expert de securitate in minim un contract in care s-a folosit tehnologia PKI, autentificare pe baza de certificate digitale.7.Inginer electrician- 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani ca inginer electrician.8.Inginer constructii industriale - 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani ca inginer constructii industriale., Cerinta 2-continuare9. Inginer instalatii - 1 persoanaCerinte: ?Absolvent de studii superioare?Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani ca inginer in proiectarea instalatiilor., Cerinta 2-continuareNote: 1.Pentru fiecare specialist se vor prezenta: - curriculum vitae (CV) format EUROPASS- copii, cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale diplomelor de studii si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza- documentele suport din care sa reiasa experienta specifica (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul")- Declaratia de disponibilitate, conform Formularului nr. 12.2.In cazul in care specialistii prezentati nu vorbesc limba romana, ofertantul va asigura traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Ofertantul va lua masuri pentru asigurarea unor traduceri decalitate. In acest sens va prezenta CV-urile traducatorilor, atestatele si diplomele acestora., Cerinta 2-continuare3. In cazul ofertantilor de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
4. Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii prevazuti de catre ofertant in Formularul nr. 11 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru experti.
5. Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate conform legislatiei in vigoare, Cerinta nr. 3
Informatii privind asocierea
Se vor prezenta:
- Lista cuprinzand asociatii, conform Formularuluinr. 13.
- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, conform Formularului nr. 14.
- Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 15., Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer