Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania,, aferenta Contractului 1


Detaliu pentru invitatia numarul 356696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National SIS
Numar invitatie: 356696/23.12.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania, , aferenta Contractului 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National SISCod fiscal: 27493318, Adresa: sos. Oltenitei nr. 217 B sect. 4, Bucuresti, Telefon: 0214051268, Fax: 0213322507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Oltenitei nr. 217 B sect. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041309, telefon: +40 0214301925, fax: +40 0213165577, persoana de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania, , aferenta Contractului 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei privind implementarea solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II Romania, , aferenta Contractului 1
II.1.6) CPV: 72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8861 lei (pentru IMM 50%.) sau echivalentul in alta valuta calculat la cursul leu/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru luna anterioara depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: - Pentru lei: RO12BRDE450SV09884124500 deschis la BRD GROUPE SOCIETE GENERALE-Sucursala Mari Clienti Corporativi- Pentru euro: RO16BRDE450SV09884044500 deschis la BRD GROUPE SOCIETE GENERALE-Sucursala Mari Clienti Corporativi- Cod fiscal: 4221306, Beneficiar: MFP OPCP Cont special CN SIS-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art 278^1 alin. (1) lit. b) din OUG 34/2006 este de 4223, 06 lei.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Lg. nr. 346/2004, art.16alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Lg. nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pre?ul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1), (2) si (3), 90 alin. (1)si (3), 91 si 92 alin. (21) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Lg. nr. 346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Lg. nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Note: - toate certificatele/documentele/ mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor; Formularele solicitate se vor prezenta in original.- se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiileprevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006 , se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- documente emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 17.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completaFormularulnr. 2 depus in original (lider, asociat, tert).Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr. 3 (lider, asociat, tert).Nota: in cazul tertului sustinator, Formularul nr. 3 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat privind plata impozitelor si taxelor localedin care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile catre bugetul local si faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006; implicit se vor aplica dispozitiile art. 9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant Formularul 4?lider, asociat, subcontractor). In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) O.U.G.nr. 34/ 2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul CN SIS: Dan Mihai Chirica ? Imputernicit DirectorRoxana BROTOIU ? imputernicit Contabil sefMugurel Olariu ? Sef Serviciu metodologie, planificare, metodologie, managementul proiectelor si secretariatul comitetului tehnicIoana PELCARU-Sef Serviciu monitorizare, administrare, securitate si help-deskPersoana cu functie de decizie din cadrul MAI-DGJ: Nan Florin - Imputernicit director general al Directiei Generale JuridicePersoana cu functie de decizie din cadrul DAACTI: Romica Marinescu - DirectorEmil Lungu ? Sef serviciu achizitii publice pentru TICNOTA : Se pot prezenta si alte documente doveditoare, echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Note: - toate certificatele/documentele/ mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor; Formularele solicitate se vor prezenta in original.- in cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- a nu se folosi prescurtari;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- in cazul depunerii unei oferte/candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea sa de implicare;
- ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale - (datele de identificare ale ofertantului). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular., Cerinta nr. 2Cifra medie deafaceriin ultimii 3 (2010, 2011, 2012) ani -sa fie de cel putin886.000 lei.Daca un grup de operatori economici depun ooferta comuna, atuncisituatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3Bilanturile contabile pentru ultimii 3ani (2010, 2011, 2012) deactivitate vizate de DGFP; (copie conforma cu originalul, , cu semnatura si stampila.)Daca din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantii nu au posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestia au posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte situatia economica si financiara.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 7.1, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind asocierea. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: - Lista cuprinzand asociatii.- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere.- Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va prezenta un document in acest sens., Cerinta nr. 3 (experienta similara)Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 11, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. In acest sens, Ofertantul va demonstra prin intermediul a maxim 3 contracte ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare cumulata deminim 443.060 lei fara TVA.Nota: in cazul in care contractele prezentate ca fiindrelevante pentru indeplinirea conditiei de experienta similara contin clauze de confidentialitate, vor fi depuse extrase din aceste documente din care sa rezulte: tipul contractului, codul CPV, partile implicate, obiectul contractului, semnaturile partilor. Se va completa Formularul nr. 11Eventuala conversie leu- alta valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii 2010, 2011, 2012., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiEchipa propusa trebuie sa includa cel putin urmatorii speciali?ti:
Experti cheie:
1. Manager de proiect ? 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect
-Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani in managementul proiectelor.2. Arhitect de sistem - 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Certificare profesionala in domeniul proiectarii sistemelor informatice, folosind o metodologie recunoscuta international (TOGAF/DODAF/ZACHMAN/EAF sau echivalent)., 3. Expert baze de date - 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Certificare profesionala ca administrator baze de date ORACLE 11g sau echivalent;
-Experienta specifica: Experienta in rol de expert de baze de date in minim 1 contract care a vizat implementarea de sisteme de baze de date tip Oracle.4. Expert infrastructura IT- 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Experienta specifica: Experienta in rol de expert pe infrastructura in minim 1 contract care a vizat implementarea unui sistem informatic care sa fi utilizat tehnologii IBM/x86, produse Oracle (aplicatii, middleware, baze de date) si sisteme storage EMC / IBM sau echivalent.5. Expert comunicatii ? 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Certificare profesionala in domeniul retelelor informatice (CISCO CCNP sau echivalent);
-Experienta specifica: Experienta in rol de expert de comunicatii in minim 1 contract care a vizat implementarea unui sistem informatic realizat cu tehnologii CISCO sau echivalent., 6. Expert securitate - 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Certificare ca expert in managementul securitatii sistemelor informatice (CISM sau echivalent);
-Experienta specifica: Experienta in rol de expert de securitate in minim 1 contract in care s-a folosit tehnologia PKI.7. Expert electrician - 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani in proiectarea si administrarea/intretinerea instalatiilor electrice.8. Expert constructii industriale - 1 persoana
Cerinte:
-Absolvent de studii superioare;
-Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani ca inginer constructii industriale., 9. Expert instalatii termice - 1 persoanaCerinte: -Absolvent de studii superioare;
-Experienta specifica: Experienta de minim 3 ani ca inginer in proiectarea si administrarea/intretinerea instalatiilor termice.Note: Pentru fiecare specialist se vor prezenta: - curriculum vitae (CV) format EUROPASS, cu exceptia arhitectului de sistem- copii, cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale diplomelor de studii si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza- documentele suport din care sa reiasa experienta specifica (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul")- Declaratia de disponibilitate, conform Formularului nr. 13.In cazul ofertantilor de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii prevazuti de catre ofertant in Formularul nr. 11 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele minime de calificare pentru experti.Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate conform legislatiei in vigoare.Toate certificarile si atestatele profesionale se vor prezenta cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer