Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de consultanta tehnica, proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie - "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"


Detaliu pentru invitatia numarul 348043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia Delta Brasov
Numar invitatie: 348043/05.06.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta tehnica, proiectare si asistenta tehnicapentru obiectivul de investitie - "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Delta BrasovCod fiscal: 28014251, Adresa: str. Ion Ratiu, nr. 2, Brasov, Telefon: +40 268415068, Fax: +40 368818584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ratiu, nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500080, telefon: +40 268415068, fax: +40 368818584, persoana de contact: Ioana Obreja
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Ratiu, nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500080, telefon: +40 268415068, fax: +40 368818584, persoana de contact: Ioana Obreja
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (furnizor acreditatde servicii sociale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta tehnica, proiectare si asistenta tehnicapentru obiectivul de investitie - "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de consultanta tehnica, proiectare si asistenta tehnicapentru obiectivul de investitie - "AMENAJARE, REPARATII, MODERNIZARE CENTRU DE ZI PENTRU SENIORI"Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute din valoarea estimata totala a contractului de achizitie este in valoare de 8.570, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 lei, constituita pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui si in valuta. Echivalenta pentru g. p. depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu art.86 din H.G 925/2006, g. p. se constituie prin virament bancar in contul RO82TREZ131509802X014715 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se permite si modalitatea de depunere la casieria aociatiei a sumei de bani ce constituie g. p..In conformitate cu art.87, alin(1) din H.G 925/2006, A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conf. cu prev. art.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din g. p. in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 857 RON.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii g. p. vor fi considerate inacceptabile.In cazul ofertantilor din categoria IMM (Anexa nr.1) , conform Legii nr.346/2004, g. p. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.Nota: Se va prezenta Formularul nr.19 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie. In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 2, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr.1 din Sectiunea formulare.2. Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/3006 ? Formular nr.2 din Sectiunea formulare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34.2006 ? Formular nr.3 din Sectiunea formulare.4. Cazier fiscal eliberat de catre organele fiscale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.5. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa faptul ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reisa faptul ca ofertantul ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr.4 din Sectiunea formulare.8. Persoanele juridice straine vor prezenta certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.9. Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularnr.6 din Sectiunea formulare.10. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34.2006 (evitarea conflictului de interese) ? Formularnr.5 din Sectiunea formulare.In cazul unei asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Obreja Ioana-Presedinte comisie evaluare cu drept de vot, Andreea Baciu-Responsabil cu achizitia publica, Manu Tiberiu-Membru in comisia de evaluare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, original/copie legalizata/ copie cu mentiunea?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoanele juridice straine, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 30.000 lei.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport audit/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda , se va lua in considerare cursul euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult doua contracte de servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de constructii si/sau consolidare, avand o valoare cumulata egala sau mai mare cu 85.000 lei, exclusiv TVA.Ofertantul va prezenta copii ale contractelor sau ale paginilor din contract/ proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor/recomandari din partea beneficiarilor/certificate/orice alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara.Nota: Din documentele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale - copie lizibila conform cu originalul Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 2. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Prezentarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare: - Responsabil de proiect;
- Arhitect;
- Inginer instalatii electrice;
- Inginer instalatii sanitare;
- Inginer instalatii termice, ventilatii si climatizare;
- Inginer autorizat ISU-scenariu de siguranta la foc.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri;
- Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile pe la data limita de depunere a ofertei;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe carepersoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate (formular nr. 14) pentru fiecare dintre specialistii desemnati, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma), sunt angajati pe perioada determinata sau contract de colaborare, etc., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer