Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de curatare a birourilor


Detaliu pentru invitatia numarul 322590
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Numar invitatie: 322590/22.03.2012
Denumire contract: Achizitia de servicii de curatare a birourilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, etaj 6, Directia Economica, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de curatare a birourilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie zilnica de intretinere a sediului Oficiului National al Registrului Comertului(Lot 13) si a 21 sedii ale oficiilor registrului comer?ului de pe langa tribunal [ORCT Arges(Lot 1), Bihor(Lot 2), Bistrita-Nasaud (Lot 3), Brasov(Lot 4), Cluj(Lot 5), Covasna (Lot 6), Harghita(Lot 7), Hunedoara(Lot 8), Ialomita (Lot 9), Bucuresti(Lot 10), Timis(Lot 11), Vrancea(Lot 12), Bacau(Lot 14), Maramures(Lot 15), Dambovita(Lot 16), Braila(Lot 17), Dolj(Lot 18), Galati(Lot 19), Vaslui (Lot 20), Prahova (Lot 21) si Calarasi (Lot 22)].
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 926 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in cuantum de 1, 9 % din valoarea estimata a acordului cadru pentru fiecare Lot, conform Anexei B ? Informatii privind loturile, cu o perioada de valabilitate de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. prin scrisoare de garantie bancara (Anexa 14), prin OP in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB prez in copie certif sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in original.Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse.ONRC are dreptul de a vira gar. de particip in bugetul propriu atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei - se va retine contestatarului suma de 1170 lei pentru Lotul 10 ORCT Bucuresti si 741 lei pentru Lotul 13 ONRC, calculata conform prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se constituie prin virament bancar in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 15
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5) Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Adriana Luminita IACOB ? director general si Bogdan Calin GAUREAN ? director general adjunct;persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Georgeta Balan, Bogdan Mihail Burdescu, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Valentin Vladu, Gabriel Ivanciu, Viorel Voicu, Dan George, Cristian Liviu Olteanu. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara: Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii de tipul celor ce fac obiectul acordului cadru, in ultimii trei ani., Cerinta nr.2 Informatii privind numarul mediu al personalului de care a dispus pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului solicitate fiecare lot in parte., Cerinta nr.3Resurse tehnice. Ofertantul are obligatia de a asigura resursele tehnice si materiale necesare prestarii serviciilor pentru fiecare lot ofertat. Materialele de curatenie, solutiile si consumabilele din grupurile sanitare vor fi corespunzatoare din punct de vedere calitativ, al protectiei mediului si sanitar., Cerinta nr.4. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr.1 Standarde de asigurare a calitatii - SR-EN-ISO 9001 sau echivalent?, eliberat pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 20:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer