Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de curatare a birourilor


Detaliu pentru invitatia numarul 348049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Numar invitatie: 348049/05.06.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de curatare a birourilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, etaj 6 Directia Economica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de curatare a birourilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie zilnica de intretinere a sediilor oficiilor registrului comertului de pe langa tribunal [ORCT Arges(Lot 1), Timis(Lot 2), Bacau(Lot 3), Braila(Lot 4), Dolj(Lot 5), Vaslui (Lot 6) si Giurgiu (Lot 7)
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 500 - 102, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in cuantum de 2 % din valoarea estimata a acordului cadru, pentru fiecare lot pentru care se depune oferta, conform Anexei B ? Informatii privind loturile, cu valab de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de participare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 14. Garantia de participare se poate constitui si in euro, la cursul leu/euro comunicat de BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, in conf cu legislatia in vigoare privind achiz pub;c) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea pe fond a contestatiei sau in cazul renuntarii la contestatie, conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG 925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 15.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3), ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Silvia Claudia Mihalcea? director general;persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bogdan Mihail Burdescu, Georgeta Balan, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Viorel Voicu, Valentin Vladu, Gabriel Ivanciu, Dan George, Cristian Liviu Olteanu, Ana Maria Dimand, Daniela Nicoleta Dinu. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile prezentate in certificatul constatator vor fi valabile/actuale la data limita de depunere a ofertelor; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, se va solicita acestuia sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Se va prezenta fisa de informatii generale.Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Cerinta valabila pentru toate loturile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani. Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantii vor face dovada prin prezentarea de orice certificari /documente, ca au prestat in ultimii 3 ani, prin minim un contract, servicii similare de tipul celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se completeaza Anexa 7. Se depun copii de pe orice certificari /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului, care sa demonstreze indeplinirea cerintei.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.Cerinta valabila pentru toate loturile., Informatii privind numarul mediu al personalului de care a dispus pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Cerinta valabila pentru toate loturile., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi.Cerinta valabila pentru toate loturile., Resurse tehnice. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, in care se va specifica tipul si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru fiecare lot pentru care se depune ofertaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer