Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de ?Servicii de dezvoltare si implementare in cadrul Platformei IT IMI PQ NET?? pentru proiectul POSDRU/93/3.3/S/53132: ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?


Detaliu pentru invitatia numarul 354763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 354763/15.10.2013
Denumire contract: Achizitia de ?Servicii de dezvoltare si implementare in cadrul Platformei IT IMI PQ NET?? pentru proiectul POSDRU/93/3.3/S/53132: ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse la sediul Ministerului Educatiei Nationale proiect ID 53132 din Bucuresti, str. Spiru Haret, nr 10-12, parter-camera 4 sector 1, persoana de contact Irina Iordache, tel. 0758 093 812, Program: luni ? joi: 09.00 ? 16.00, Vineri ? 09.00-13.00;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Ministerului Educatiei Nationale proiect ID 53132 din Bucuresti, str. Spiru Haret, nr 10-12, parter-camera 4 sector 1,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de ?Servicii de dezvoltare si implementare in cadrul Platformei IT IMI PQ NET?? pentru proiectul POSDRU/93/3.3/S/53132: ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona ?servicii de dezvoltare si implementare in cadrul Platformei IT IMI PQ NET? a proiectului POSDRU/93/3.3/S/53132: ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 11.000, 00 lei, valabila 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original(Model, Fomular 13 sau Formular 16). Cursul leu/alta valuta la care se vor raporta ofertantii va fi cel publicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile inainte. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie si vor insoti in mod obligatoriu oferta, daca este cazul. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006. Garantia de participare se poate constitui si sub forma de OP. Datele de identificare ale contului sunt: M.E.N., CUI: 13729380, IBAN: RO96TREZ7005005XXX000182, Banca: ATCPMB. In OP se va specifica procedura pentru care se vireaza suma aferenta garantiei de participare si ID-ul proiectului. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
10% din val. fara TVA a contractului ce se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006-Se solicita completarea si prezentarea formularului nr.1. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 in original )/Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general. Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinatorCerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Se solicita completarea si prezentarea formularuluinr.2. Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire: prezentarea urmatoarelor documente: 1.Declaratie pe proprie raspundere semnata in original, de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2 in original)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Precizari: a.Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d) - se solicita completarea si prezentarea formularuluinr. 2.2. Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor3. Certificat privind plata impozitului cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se solicita completarea si prezentarea formularului nr.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.4 care va fi depus in original. In cazul unei asocieri, Formularul nr.4 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, va fi completat de catre fiecare asociatCerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se solicita completarea si prezentarea formularului nr.3Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006-Se solicita completarea si prezentarea formularului nr 5. Se va completa ?i prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr 5) in original. Numele persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii Contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Remus Pricopie, Gabriel Leahu, Gigel Paraschiv, Mihai Paunica, Simona Tanase, Ovidiu Alboiu, Andrei Bogdan Linu, Iulian Alexandru Barsan, Mirela Stanciu, Liana Maria Popescu, Mihaela Stan. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? - atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr.1: Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competenta - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Pentru persoanele fizice romane se va prezenta Autorizatia de functionare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in limba romana).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de catre organele competente.Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.(Prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul) vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a RomanieiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/altepersoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situa?iei economic ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr.2: Fisa de informatii generale Formularul nr.7Se va completa Fisa de Informatii Generale, formularul nr. 7.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.107.560, 00 lei.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 7 - Fisa de informatii generale care va fi depus in original. Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (Formularul nr.9)continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul asocierii se va prezenta numai partea a carei executie a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la respectiva procedura., Cerinta nr. 2 - Experinta similaraOperatorul economic trebuie sa completeze Formularele nr.8 si nr.9.1 care vor fi depuse in original. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.9.1 care va fi depus in original. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180. Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar. Nivel specific minim necesar: 1. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind prestarea in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere ofertelor), a 1 (un) contract, maxim 3, cu respectarea prevederilor legale, avand obiect similar si valoare totala minima cu cea estimata pentru prezentul contract (553.980lei).Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 8 ? experienta similara. Pentru a dovedi prestarea de servicii similare ofertantul va prezenta certificate/ documente emise de catre clientul beneficiar care sa ateste prestarea serviciilor similare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documentele respective insotite de traduceri in limba romana autorizate. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul prestarii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa. In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i. Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr.3 - Personal calificat: 1. MANAGER DE PROIECT ? MINIM 1 EXPERTPregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licentaExperienta similaraParticiparea ca manager de proiect la implementarea unui proiect si participarea pe orice pozitie in implementarea unui proiect de servicii in domeniul obiectului contractului2. EXPERT MODELARE PROCESE DE BUSSINES SI A FLUXURILOR DE DATEPregatire profesionala - Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniile: cibernetica/ automatica/ informatica /electronicaExperien?a relevanta / dovedita in- Identificarea maparii func?ionalita?ilor existente ale aplica?iilor pe cerin?ele beneficiarului- Folosirea unui software specific de analiza ?i modelare ce utilizeaza standarde comun acceptate de business proces modeling3. EXPERT SECURITATEPregatire profesionala - Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electronica, automatica/ matematica/ informatica/ IT/ ciberneticaExperienta profesionala specificacel putin 3 ani experienta in domeniile de networking si securitate4. EXPERT ARHITECT SOFTWAREPregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniile: electronica/ automatica/ matematica/ informatica/IT/cibernetica/ economicExperienta specificaexperienta prin implicarea intr-un contract al carui domeniu corespunde obiectului contractului, CONTINUARE CERINTA 35. ARHITECTDE SISTEMPregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniile: automatica si calculatoare/ informatica/ cibernetica/ electronica si telecomunicatii sau echivalent.Experienta profesionala specifica? experienta prin implicarea intr-un contract al carui domeniu corespunde obiectului contractului6. . EXPERT BAZE DE DATEPregatire profesionala - studii superioare finalizate cu diploma de licentaExperienta profesionala specifica ?implicarea in calitate de administrator baza de date intr-un proiect similar (un proiect de implementare a unor solutii software integrate, intr-un rol similar)7 INGINER TESTARE SI SUPORT TEHNICPregatire profesionala - studii superioare absovite cu diploma de licentaExperienta profesionala specifica ?? cel putin 3 ani, Cerinta nr.4: Informatii privind asociereaFormularul nr.25., Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr.26., Cerinta nr.6: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Formularul 27 Cerinta nr.1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii. Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, doar in cazul in care se dovede?te ca Raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer