Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de elaborare Studiu de prognoza privind trendul si evolutia dezvoltarii sectorului de productie constructii in regiunile Centru si Vest


Detaliu pentru invitatia numarul 356627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBA
Numar invitatie: 356627/19.12.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de elaborare Studiu de prognoza privind trendul si evolutia dezvoltariisectorului de productie constructii in regiunile Centru si Vest
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBACod fiscal: 11333523, Adresa: str.N.TITULESCU, NR.10B, bl.COLUMNA, Alba Iulia, Telefon: 0258811470, Fax: 0258811470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, str. N.Titulescu nr.10B, bl.Columna, Romania, cod postal: 510096, telefon: +40 258811470, fax: +40 258811470, persoana de contact: Corneliu Engi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM ALBA, str.N.Titulescu, nr.10B, bl.Columna, Alba Iulia, birou Monitorizare proiecte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de elaborare Studiu de prognoza privind trendul si evolutia dezvoltariisectorului de productie constructii in regiunile Centru si Vest
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de elaborare studiu de prognoza privind cresterea capacitatii SPO din Regiunile Centru si Vest de a furniza servicii de ocupare de calitate, respectiv servicii inovatoare integrate pentru promovarea si dezvoltarea spiritului antreprenorial si consiliere profesionala pentru someri la nivel interregional
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 10.000 lei (2% din valoarea estimata a contractului, fara TVA). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie - Formular atasat insectiunea III (Formulare). Pentru calculul garantiei de participare exprimata in alta moneda, se va folosi cursul leu/alta valuta, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Forma de constituire a garantiei de participare va fi, conform prevederilor art.86 alin(1) si alin (5) din HG nr 925/2006:1) virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, completat conform formularului MODEL DE INSTRUMENT DE GARANTARE atasat in sectiunea III (Formulare), care se va prezenta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 2) ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO 23TREZ 0025005XXX000152, deschis la Trezoreria Alba Iulia;3) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.1.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care va deveni anexa la contract), in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.2.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.3.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.4.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea - Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze formularul 2.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze formularul 2B. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul (formularul 2C).Se vor atasa certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romaniasau in tara in care este stabilit. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Aceste cerinte se considera indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Din aceste certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor respective in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 - Operatorul economic trebuie sa completeze formularul 3.Cerinta nr. 4Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 4/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform formular 4.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Katona Andrea Elena, director executiv, Lazar Sorin Grigore, director executiv adjunct, Engi Corneliu, presedinte comisie evaluare, Chidovat Tudor, Lascu Otilia, Marinca Adrian, Trifu Elena, Lupsa Alin - membri comisie evaluare, Chiriac Elena, responsabil achizitii. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa (in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul?), Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: Informatii generale ale operatorului economic. Se solicita Fisade informatii generale cu media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani;Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 500.000 lei, echivalentul in moneda nationala a ofertantului. Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala aoperatorului economic si echivalentul in euro. Pentru o evaluare unitara, la calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin cumularea resurselor tuturor membrilor asociatiei. IMMpot beneficia de o reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei deafaceri, cf art 16 din Lg 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1: Ofertantul(operatorul economic sau membrii asociati impreuna)trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau maimultor contracte, servicii similare constand in servicii de elaborare studii /cercetare sociala.Se va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(calculatipana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, cantitati, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Se vor atasa: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv., Cerinta 2: Informatii privind capacitatea profesionala.Se solicita: Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asiguraindeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); CV-urile expertilor propusi, semnate de catretitulari, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala, experienta similara sicalificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de proiect.Nota: In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul 9. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Expert cheie nr. 1: Manager proiect- (desfasoaraactivitati de coordonare, monitorizare, identificare riscuri, evaluare progres, asigurarea calitatii serviciilor prestate si intocmirea rapoartelor lunare de activitate, asigurarea calitatii pentru derularea activitatilor contractului)-Absolvent studii universitare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent); certificare profesionala care sa ateste cunostintele detinute/calificari in domeniul managementului deproiect, certificata conform legislatiei in vigoare;
-Experienta in coordonarea a cel putin 1 proiect de complexitate similara cu cea a prezentului proiect (derularea activitatilor de studii de cercetare la nivel regional/interregional).Expert cheie nr. 2: Responsabil coordonator studiu si instrumente /metode specifice -(coordoneaza intocmirea cercetarii si elaborarea studiului, desfasoaraactivitati de monitorizare in aplicarea instrumentelor, evalueaza stadiul de implementare si rezultatele intermediare si finale)-Absolvent studii universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul economic/stiinte sociale/stiinte politice;
-Experienta prin implicarea in cel putin 1 proiect de complexitate similara cu cea a prezentului proiect (derularea activitatilor de elaborare studii la nivel regional/interregional/national).Expert cheie nr. 3: Expert analiza economica/sociala-(desfasoara activitati de analiza economica/ sociala, elaborare plan studiu, elaborare instrumente/metode analiza, sustinere conferinta)- Absolvent studii universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul economic/stiinte sociale/stiinte politice;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;
- Experienta prin implicarea in cel putin 1 proiect de complexitate similara cu cea a prezentului proiect (derularea activitatilor de elaborare studii la nivel regional/interregional/national).Expert cheie nr. 4: Expert activitati specifice de ocupare/formare- (desfasoara activitati de analiza a oportunitatilor de ocupare/formare profesionala, pilotare instrumente in cadrul contractului);
- Absolvent studii universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul sociologie/psihologie;
- Experienta profesionala generala de minim 3ani;
- Experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul consilierii profesionale pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca., Continuare cerinta 2Expert cheie nr. 5: Expert aplicare instrumente specifice in cadrul societatilor comerciale din esantion-(desfasoara activitati de aplicare instrumente si metode la nivelul celor 60 angajatori din esantion, evalueaza si cuantifica rezultatele obtinute pentru elaborarea raportului) - 3 persoane- Absolvent studii universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul sociologie/psihologie;
- Experienta profesionala generala de minim 3 ani;
- Experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul aplicarii instrumentelor de analiza si prognoza., Cerinta 3Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare aofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? incadrul formularului 10 mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor luain considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza safie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens decatre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor, Cerinta 4Informatii privind asociatii (daca este cazul).Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarile acestora insotita de acordul de asociere.In cazul depunerii unei oferte in asociere si aceasta este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20
Descriere: Pentru Factorul 2 de evaluare, se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate suplimentar fata de cele
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de Sarcini
30
Descriere: Pentru Factorul 3 de evaluare, se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea /
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer