Achizitie publica - Achizitia de servicii de expertiza- evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate conform OG 92/2003.
Detaliu pentru invitatia numarul 329460
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329460/13.06.2012
Denumire contract: Achizitia de servicii de expertiza- evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate conform OG 92/2003.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEACod fiscal: 3429563, Adresa: STR. Babadag nr.163, Tulcea, Telefon: 0240/513639 INT. 135, Fax: 0240/514877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Babadag nr.163, Tulcea, Romania, cod postal: 820112, telefon: +40 0240502601, fax: +40 0240502600, persoana de contact: Burlacu Ileana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Tulcea, str. Babadag nr.163 bis, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de expertiza- evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate conform OG 92/2003.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 19
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirearapoartelor de evaluare pentru totalitatea bunurilor din cadrul fiecarui proces verbal de sechestru in parte din cadrul lotului, loturile fiind constituite din unul sau mai multe procese verbale de sechestru, conform invitatiei de participare pentru reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru; raportul de evaluare va fi intocmit in scris in concordanta cu standerdele in vigoare ale Comitetului International de Standarde in Evaluare(IVSC).adoptate in Romania ca standerde nationale de evaluare si cu cele ale Grupului European al Asociatiilor de Evaluatori si va cuprinde instructiunile pentru procesul de evaluare, baza de evaluare, tipul de evaluare, scopul evaluarii si rezultatul analizei care a condus la opinia privind valoarea.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 104 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?cuantumul garantiei de participare este: ?pentru lotul I ?evaluari bunuri imobile: de 1.470 lei?pentru lotul II- evaluari bunuri mobile :1.600 lei? in contul deschis nr. RO22TREZ6415005XXX000128 la Trezoreria Tulcea pentru DGFP Tulcea, CUI 3429563.? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie( conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;.Garantia de participare se restituie coform prevederilor art. 88 din HG. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cerinta 1.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-formular 12A-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006-formular 12B-Cerinta 2.-Certificat fiscal eliberat deImpozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata conform cu originalul .-Cerinta 3.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolida, t eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii fiscale teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, scadenta in luna anterioare depunerii ofertelor, , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata conform cu originalul.-Cerinta 4.-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.?completare-formular-4-Cerinta 5.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura? ? formular 12 C.-Cerinta 6.- Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr..3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire;
-Dna Cretu Marieta ?Directoe Executiv al DGFP Tulcea-D-na Chichi Elena -Director Executiv Adjunct-Dna Costiean Lenuta -Sef serviciu financiar contabil--D-na Burlacu Ileana ?Coordonator compartiment achizitii publice-Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. -Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr.3- Documente care dovedesc calitatea de membru UNEAR(ANEVAR) pentru personalul desemnat cu efectuarea expertizelor de evaluare bunuri mobile sau imobile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut pret in lei/ora dintre cele ofertate se acorda 70 puncte; Pentru alt pret se calculeaza: Pn= (pret min./pret oferta) x punctaj maxim alocat
Numarul mediu de ore prestate
30
Descriere: Pentru cel mai mic numar de ore prestate pentru evaluarea bunurilor si intocmirea raportului de evaluare se acorda punctajul maxim de 30 puncte. Pentru altnr. de ore se va calcula: Pn = (nr.ore min./nr. ore ofertate) x punctajul maxim. Numarul minim de ore pentru prestarea serviciilor de evaluare la intocmirea unui raport de evaluare este de 5 ore, sub acest numar oferta nu va puncta suplimentar. Numarul maxim de ore pentru intocmirea unui raport de evaluare este de 15 ore peste acest numar de ore oferta este considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP pe adresa www.e-licitatie.ro sau de la sediul DGFP Tulcea str.Babadag nr.163 bis, camera 511.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 08:47