Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de informare, comunicare si publicitate in cadrul proiectului ?Consolidarea capacitatii administrative a DGP prin implementarea sistemului integrat de arhiva electronica, management al documentelor si imbunatatirea calitatii servicii


Detaliu pentru invitatia numarul 323291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE PASAPOARTE
Numar invitatie: 323291/03.04.2012
Denumire contract: Achizitia de servicii de informare, comunicare si publicitate in cadrul proiectului ?Consolidarea capacitatii administrative a DGP prin implementarea sistemului integrat de arhiva electronica, management al documentelor si imbunatatirea calitatii serviciilor?, cod SMIS 32565
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE PASAPOARTECod fiscal: 4992963, Adresa: str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-2128469, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa autoritatii contractante este: str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010436, telefon: +40 212128444, fax: +40 212128444, persoana de contact: Mara Mihaela.Adresa la care se transmit ofertele: Oferta se transmite in SEAP, in format electronic, semnata cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de informare, comunicare si publicitate in cadrul proiectului ?Consolidarea capacitatii administrative a DGP prin implementarea sistemului integrat de arhiva electronica, management al documentelor si imbunatatirea calitatii serviciilor?, cod SMIS 32565
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A.Organizarea urmatoarelor evenimente: 1.Organizarea si desfasurarea unei conferinte de lansare a proiectului.2.Organizarea si desfasurarea modulului de constientizare a conceptelor de dezvoltare durabila si egalitate de sanse.3.Organizarea unei conferinte de inchidere a proiectului.B. Elaborarea, editarea/producerea si diseminarea de materiale de informare, comunicare si publicitate pentru proiect, aferente organizarii evenimentelor din cadrul proiectului: comunicate de presa, bannere, afise, fluturasi, mape de prezentare, multiplicare materiale, pixuri, etichete autocolante, brosuri, materiale promotionale.
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 7.654 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zileGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr.2).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va folosi contul RO17TREZ7015005XXX000184 deschis la Trezoreria Sector 1, Cod Fiscal 4992963.In acest caz, ofertantul are obligatia confirmarii platii pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 este de 3.826, 9 RON
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Formularul nr.3 - Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea insituatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.4. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6 - Declaratie privind conflictul de interese, Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Sime Aurel Vasile - director general al Directiei Generale de Pasapoarte- Moraru Corina - director general adjunct al Directiei Generale de Pasapoarte- Marcu Florian- manager general proiect- Niculescu Andreea ? manager tehnic- Spiridon Cosmin ? asistent de proiect- Codica Paula ? responsabil financiar (contabil sef)- Mara Mihaela ? responsabil logistic (Compartiment Achizitii Publice)- Alexandreanu Mariana ? responsabil activitati de comunicare si informare- Ion Costin - Coordonator responsabil de derularea activitatilor tehnice de implementare- Stoica Daniela - Coordonator responsabil de derularea activitatilor tehnice de implementare- Savu Goga - Coordonator responsabil de derularea activitatilor tehnice de implementare- Croitoru Alina ? sef Biroul Juridic- Bucioc Petre ? consilier juridic5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile eligibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei, in conformitate cu Legea nr. 571/2003.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile eligibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei, in conformitate cu Legea nr. 571/2003 cu modificarile si compeltarile ulterioare.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, conform solicitarilor de la pct. 5-6, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau/asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor care fac obiectul contractului.Obiectul prezentului contract are in CAEN urmatorul cod corespondent: cod CAEN 8230 - Organizare targuri si evenimente.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are in obiectul sau de activitate codul CAEN de mai sus.Pentru persoane fizice/juridice straine - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima: cifra de afaceri medie globala a ofertantului (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati (2008, 2009 si 2010)sa fie mai mare de 700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experiena din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin activitatile prevazute pentru organizarea de evenimente, din Caietul de sarcini., Informatii asociati/subcontractanti Certificare privind managementul calitatii.Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP, sub forma de fisier atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer