Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de servicii de introducere a sistemului de plata prin terminal electronic de acceptare a cardurilor la punctul de incasare - EFT - POS (Electronic fund transfer at Point of Sale) si on-line, pentru incasarea taxelor si tarifelor percepute de ON


Detaliu pentru invitatia numarul 319762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Numar invitatie: 319762/27.01.2012
Denumire contract: achizitia de servicii de introducere a sistemului de plata prin terminal electronic de acceptare acardurilor la punctul de incasare - EFT - POS (Electronic fund transfer at Point of Sale) si on-line, pentru incasarea taxelor si tarifelor percepute de ONRC prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Etaj 6, Directia Economica, Bucuresti, Romania, in prezenta comisiei de evaluare si a imputernicitilor ofertantilor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de servicii de introducere a sistemului de plata prin terminal electronic de acceptare acardurilor la punctul de incasare - EFT - POS (Electronic fund transfer at Point of Sale) si on-line, pentru incasarea taxelor si tarifelor percepute de ONRC prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 38
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii bancare de plati electronice pentru Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunal utilizand cardul bancar prinEFT POS si on-line
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 446, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in val de 8900 lei, cu valab de 90 de zile de la data de depunere a ofertelor, prin scrisoare de garantie bancara (Anexa 10), prin OP in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB prez in copie certif sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in original.Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse.ONRC are dreptul de a vira gar. de particip in bugetul propriu atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei - se va retine contestataruluisuma de 4226, 35 lei.
Garantie de buna executie
Ofertantulinvitat de ONRC pentru incheierea contractului de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Aceasta se constituie prin virament bancar in contul ONRC nr. RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 13.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5)Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Adriana Luminita IACOB ? director general si Bogdan Calin GAUREAN ? director general adjunct; 1. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor aferente care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate certificatul in original, sau copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.Autorizatie eliberata de BNR pentru emiterea de instrumente de plata electronica ( conform art. 30 din Regulament nr. 4 din 13 iunie 2002 privind tranzactiile efectuate prin intermediul instrumentelor de plata electronica si relatiile dintre participantii la aceste tranzactii Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 503 din 12 iulie 2002).2.Autorizatie eliberata de BNR pentru emiterea de instrumente de plata electronica ( conform art. 30 din Regulament nr. 4 din 13 iunie 2002 privind tranzactiile efectuate prin intermediul instrumentelor de plata electronica si relatiile dintre participantii la aceste tranzactii Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 503 din 12 iulie 2002).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informaiii privind situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Experienta similara: Lista aprincipalelor prestari de servicii de natura celor care fac obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2. Standarde de securitate 3DSecure in cazul tranzactiilor on-line ? pentru VISA Verified by Visa, pentru MasterCard MasterCard SecureCode?, sau masuri echivalente pentru carduri emise sub marca American Express., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul, Cerinta nr. 4.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer