Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de management de proiect pentru proiectul ?MANAGEMENTUL INFORMATIZAT AL SISTEMULUI DE TRANSPORT IN COMUN? in Municipiul Brasov, cofinantat prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii dur


Detaliu pentru invitatia numarul 348529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 348529/17.06.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de management de proiect pentru proiectul ?MANAGEMENTUL INFORMATIZAT AL SISTEMULUI DE TRANSPORT IN COMUN? in Municipiul Brasov, cofinantat prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Poli de crestere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: GABRIELA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov , B-dul Eroilor nr.8, Brasov .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de management de proiect pentru proiectul ?MANAGEMENTUL INFORMATIZAT AL SISTEMULUI DE TRANSPORT IN COMUN? in Municipiul Brasov, cofinantat prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Poli de crestere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de management de proiect, cod CPV 72224000-1 Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)pentru a crea premisele necesare atingerii obiectivelor stabilite in cadrul proiectului ?MANAGEMENTUL INFORMATIZAT AL SISTEMULUI DE TRANSPORT IN COMUN?, in conditii de maxima urgenta si legalitate, astfel incat sa fie evitate orice intarzieri sau cheltuieli neeligibile care s-ar putea datora unei implementari defectuoase a proiectului.
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura va fi in cuantum de 9.791, 84lei sau 4.895, 92 pentru IMM - prin completarea Formularului din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4.269, 51 lei. Data pentru echivalenta leu/ alta valuta pentru constituirea garantiei de participare este data publicarii invitatiei de participare in SEAP, luandu-se in considerare cursul valutar comunicat de BNR pentru acea zi.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA (5% din valoarea contractului fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Garantia se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in condtiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 3;
- Declaratie privind eligibilitatea cf.art. 180 din OUG nr.34/2006- completarea si prezentarea Formularului 2;
- Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 5.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.-Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar - George Scripcaru- Sef Serviciu Achizitii Publice - Isabella Marasescu- Sef Serviciu Informatic -Gabriela Vlad-Director Ex.Adj. Directia Tehnica -Horga Liliana, - Sef Birou contencios - Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu , Sef Serviciu Investitii -Lidia Bulgarea - Consilier: Adina Corsatea, Marilena Petcu, Violeta Bulgariu, Elena Moisa, Daniela Rotbasan, Rogoz Gabriela, Arisanu Loredana, Godri Anna Maria , Paula Pitis, Florin Georgescu Roua. Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , cuprinzand informatii valabile/realela data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile, reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului - valabil la data limita de depunere a ofertelor - din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitateserviciile solicitate prin prezenta procedura.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, inclusiv Legea 279 / 07.12.2011., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 979.184 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346 / 2004 privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va consideraindeplinita in mod cumulativ., Bilant contabil sau orice documente edificatoare din care rezulta situatia financiara a firmei.Bilantul contabil pe ultimii trei ani, ( 31.12.2010 si 31.12.2011 sau 31.12.2012), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organelle competente D.G.F.P.), in copie semnata si stampilata "conform cu originalul";Pentru persoanele juridice straine se va prezenta situatia financiara anuala, pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata la organele fiscale competente din tara de origine. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Pentru dovedirea experientei similare, se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa confirme prestarea de servicii .Se solicita ca Ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani (respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor) a dus la bun sfarsit cel putin un contract sau maxim 3contracte de servicii de consultanta similare cu obiectul contractului si a caror valoare cumulata sa fie de minim 489.592 lei, fara TVA. Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.Documentele prezentate vor fi prezentate in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".si vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant / asociat se va prezenta copia contractului de subcontractare / asociere; in cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decatLei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Eurosi Lei, conform curs INFOEURO pentru fiecare an, Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Manager de proiect: ? Studii superioare universitare? Cunostinte specifice de management de proiect, dovedite prin diploma / certificate / atestari profesionale recunoscute conform COR 242101 sau echivalent.;? Cunoasterea unei metodologii de management de proiect a carei eficienta a fost recunoscuta la nivel international (de tip PMBook, PRINCE ), dovedita prin participarea la instruiri specifice;? Experienta generala de minim 5 ani ;? Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul managementului de proiect.Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: ? C.V.-formular 19;? Declaratie de disponibilitate-formular 11;? Copii ale diplomelor de studii / certificate / atestate care sa demonstreze experienta din CV - dupa caz;, Expert financiar: o Studii superioare in domeniul economic dovedite prin diploma;o Experienta generala de minim 5 ani;o Participarea in pozitie similara in cel putin un proiect de consultanta la nivelul caruia s-au desfasurat activitati de elaborare de cereri de rambursare ., Expert IT si securitatea informatiilor: ? Studii superioare in domeniul electronic, informatic sau asimilat;? Cunostinte de specialitate in domeniul informaticii si al transmisiunilor de date;? Cunostinte specifice in domeniile: hardware, software, securitate IT, dovedite prin prezentarea unei certificari/diploma/participari la cursuri profesionale specifice ;? Experienta generala de minim 5 ani;? Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul securitatii;Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: ? C.V.-formular19;? Declaratie de disponibilitate-formular 11;? Copii ale diplomelor de studii / certificate / atestate care sa demonstreze experienta din CV - dupa caz;, Specialist sisteme de securitate publica si centre de comanda integrate: ? Studii superioare in domeniul tehnic;? Cunostinte specifice privind sistemele de securitate si/sau supraveghere video, dovedite prin diploma / certificate / atestari profesionale;? Cunostinte specifice privind tehnologii de centre de comanda si/sau sisteme integrate de management informatic;? Experienta generala de minim 5 ani;? Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul sistemelor de securitate;Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: ? C.V.-formular 19;? Declaratie de disponibilitate-formular 11? Copii ale diplomelor de studii / certificate / atestate care sa demonstreze experienta din CV - dupa caz;, Specialist sisteme electronice de ticketing pentru transporturi.? Studii superioare in domeniul tehnic;? Cunostinte solide privind sistemele de automatizare in transporturi, demonstrate prin participarea la cursuri, seminarii sau specializari de profil;? Cunostinte solide privind tehnologiile privitoare la sistemele de tip ticketing pentru transporturi;? Experienta generala de minim 5 ani;? Participarea in pozitie similara in cel putin un proiect.Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: ? C.V.-formular19;? Declaratie de disponibilitate-formular 11;? Copii ale diplomelor de studii / certificate / atestate care sa demonstreze experienta din CV - dupa caz;, Resurse tehniceExistenta unei baze logistice necesare in vederea bunei desfasurari a activitatii de inspectie, supervizare si expertiza in teren, precum si realizarea documentatiilor suport implicite in activitatea de management de proiect: mijloace de deplasare auto, echipamente de calcul portabile pentru uzul expertilor, mijloace de fotografiere, imprimante pentru documente A4 si planuri de format mare, precum si aplicatii software de management de proiect, aplicatii de vizualizare a fisierelor de proiectare specifice.Se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice, logistica, software, tehnica de calcul, mijloace de transport etc., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.Ofertantul va prezenta - Formular 9. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , incheiat in forma autentica , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta angajament de sustinere tehnica.Formular 15. Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru alAsocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numarul riscurilor identificate suplimentar fata de cele minim solicitate in caietul de sarcini
15
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate privind executia activitatilor contractului si atingerea obiectivelor sirezultatelor proiectului finantat, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica (altele decat celeminim solicitate prin caietul sarcini).
Numarul masurilor de tratare/gestiune a riscurilor suplimentare identificate
25
Descriere: Se vor contabiliza toate masurile identificate privind tratarea/gestiunea riscurilor suplimentare prezentate in vederea evaluarii tehnice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer