Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de marcare temporala


Detaliu pentru invitatia numarul 337547
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Numar invitatie: 337547/17.10.2012
Denumire contract: Achizitia de servicii de marcare temporala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, etaj 6, Directia Economica, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de marcare temporala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de marcare temporala pentru personalul Oficiului National al Registrului Comertului si pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale care aplica semnaturi electronice pe documente care se emit si/sau se proceseaza in cadrul institutieiEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: - Cantitatea minima de marci temporale care ar putea fi solicitate de durata intregului acord cadru: - 720.000 marci temporale, valoare estimata 144.000 lei fara TVA.Cantitatea maxima de marci temporale care ar putea fi solicitate de durata intregului acord cadru: - 2.100.000 marci temporale, valoare estimata 420.000 lei fara TVA.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pe durata acordului-cadru: - 20.000 marci temporale cu o valoare estimata de 4.000 lei fara TVACantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pe durata acordului-cadru: - 960.000 marci temporale cu o valoare estimata de 192.000 lei fara TVA.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pe durata acordului cadru este de192.000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 79132000-8 - Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in val de 8400 lei, cu valab de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de partcipare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 14. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, in conf cu legislatia in vigoare privind achiz pub;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei d) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, ca nefondata conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de Oficiul National al Registrului Comertului pentru incheierea acordului cadru are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Aceasta se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 15.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);
- Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind calitatea de de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.- ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5) Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Silvia ? Claudia MIHALCEA ? director general, Adriana Luminita IACOB si Bogdan Calin GAUREAN ? directori generali adjuncti; persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Georgeta Balan, Bogdan Mihail Burdescu, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Valentin Vladu, Dan Tanase, Giunyet Salim, Ioan Marginean, Alexandru Albinet, Cristian Liviu Olteanu, Viorel Voicu. a) Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.b) Prestatorul de servicii de marcare temporala trebuie sa fie inscris in Registrul furnizorilor de servicii de marcare temporala intretinut de MCSI. Se va prezenta declaratie pe proprie rapundere din care sa reiasa ca ofertantul este inscris in Registrul furnizorilor de servicii de marcare temporala intretinut de MCSI si ca aceasta activitate este operationala
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa si depune Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara: ofertantul are obligatia de a prezenta lista principalelor prestari de servicii de natura celor care fac obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract (sau parti relevante din contract)/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii de tipul celor ce fac obiectul acordului cadru, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta nr. 3 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii - SR-EN-ISO 9001 sau echivalent?, eliberat pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer