Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Achizitia de servicii de paza"


Detaliu pentru invitatia numarul 352379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA TARNAVEI MARI SA
Numar invitatie: 352379/08.08.2013
Denumire contract: "Achizitia de servicii de paza"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA TARNAVEI MARI SACod fiscal: RO 19502679, Adresa: Str. Gravorilor, nr.2A, Medias, Telefon: 0269.841.426, Fax: 0269834270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gravorilor, nr.2A, Medias, Romania, cod postal: 551130, telefon: +40 269841426, fax: +40 269834270, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gravorilor, nr.2A, Medias, Romania, jud. SibiuSala de sedinte a Autoritatii Contractante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Achizitia de servicii de paza"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul pentru pazacare se va achizitiona de catre AC este aferent pentru: 1.Lotul 1 Medias - Statia de epurare si statia de tratare ale operatorului din Mun. Medias - 2 posturi permanente 24/24 ore (1 post permanent de 24/24 ore aferent Statie de epurare din mun. Medias si 1 post permanent de 24/24 ore aferent Statiei de tratare din mun. Medias).2.Lotul 2 Agnita - Statia de epurare a operatorului din loc. Agnita (1 post permanent de 24/24 ore aferent Statie de epurare din loc.Agnita3. Lotul 3 Dumbraveni - Statia de epurare a operatorului din loc. Dumbraveni (1 post permanent de 24/24 ore aferent Statie de epurare din loc.Dumbraveni .
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este : Lot.1 - 5.326, 08 lei, Lot.2 - 2.663, 04 lei si Lot.3 - 2.663, 04 lei. Echivalenta pentru o GP depusa in valuta se va face la cursul B.N.R.comunicat de Banca Nationala Romana(www. bnr.ro) valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Modul de constituire a GP: 1. GP se exprima in lei, se va prezenta in original - conform Formular nr.14 din Cap.IV Modele de Formulare, la deschiderea licitatiei si se constituie conform art. 86 din HG 925/2006. In cazul in care se constituie prin ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO37RNCB0231070372030012 BCR Medias.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , pentru fiecare lot separat , in raport cu valoarile estimate a contractelor, o suma in conformitate cu art.2781 alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 77/2012, respectiv se va retine din garantia de participare cuantumul de: 2.663, 04 lei / lot1 , 1.331, 52 lei / lot2 si 1.331, 52 lei / lot2.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea fiecarui contract atribuit/Lot fara T.V.A.. Valabilitate 24 de luni de zile. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Constituire : -retineri succesive (cf. art.90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sau instrument bancar emis de o societate bancara /de asigurari si care devine anexa la contract.In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.- Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate : cel putin egala cu durata contractului.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu AC, va confine numele fn clar al Aut. Contr. si va contine si parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat.aut. Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractelor de ambele parti, AC va inapoia Prestatorului garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte servicii. Instrument de garantare de buna executie - Formularul nr.14 din Cap.IV Modele de Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractelor de servicii, care se vor prezenta in original.a)Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr.4 din Sect.IV Modele de FormulareNota : in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data fn fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul nr 5 din Sect. IV Modele de Formulare), care va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.(Formularul nr 6 din Sect. IV Modele de Formulare)Nota : in cazul fn care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data fn fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente fn acest sens.c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 ind.1 (Formularul nr.7 din Sect. IV Modele de Formulare), (Persoanele ce detinfunctie de decizie : Director General - Dl. Bucse Virgil, Diretor Economic - D-na Fagarasan Gabriela, Director Tehnic - Dl. Popovici Gheorghe, Director Operare - Dl. Din Gheorghe , Comisia de evaluare : Expert Achizitii Publice - Dl. Mate Andor , Sef Serviciu Comercial - Dl. Urs Nicolae , Sef Compartiment Achizitii Publice- D-na Munteanu Laura, ), care obligatoriu va trebui prezentata atat de catre ofertantul asociat, de catre subcontractnt, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69A1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - (Formularul nr 8 din Sect. IV Modele de Formulare) Ofertantul nu are dreptul: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - (Formularul nr 9 din Sect. IV Modele de Formulare); Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea conform (Formularul nr.2 din Sect. IV Modele de Formulare).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislate tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie .Pentru persoane juridice romane: a)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului fn raza caruia este situat sediul ofertantului valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.b)Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004- Formularul nr.15 - Declaratie privind IMM din Sect. IV Modele Formulare, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul).Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Pentru persoane fizice romane : a)Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: a)Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica fn conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic. Se va prezenta un document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si un document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 260.000 lei pentru Lotul 1, cel putin 130.000 lei pentru Lotul 2 si 130.000 lei pentru Lotul 3 - Formular nr.10 din Sectiunea IV - Modele Formulare continand informatii referitoare la pretul contractului de servicii , prestat, procentul (%)executat si perioada de derulare a contractului.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta Formularul - declaratia privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, de la infiintarea sa.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro ). (www.bnr.ro Curs schimb LEI/EUR): an 2010 - 4, 4560;an 2011 - 4, 2379;an 2012 - 4, 2099 .Pentru anul 2013 - pentru eventuala experienta din 2013 a ofertantilor nou infiintati , se va folosi rata de schimb LEI/EUR comunicata de Banca Nationala Romana (www.bnr.ro) valabila cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor., Recomandari/ copii ale paginilor relevante de contracte de serviciiprin care ofertantul sa confirme prestarea serviciului a carui valoare cumulata sa fie de cel putin 260.000 lei pentru Lotul 1, cel putin 130.000 lei pentru Lotul 2 si cel putin 130.000 lei pentru Lotul 3.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul trebuie sa prezinte : -un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer