Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de productie, tiparire/ multiplicare, inscriptionare si distributie de materiale promotionale


Detaliu pentru invitatia numarul 354713
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 354713/14.10.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de productie, tiparire/ multiplicare, inscriptionare si distributie de materiale promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Carmen Lazar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, Str. Apolodor nr. 17, Sector 5 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de productie, tiparire/ multiplicare, inscriptionare si distributie de materiale promotionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de productie, tiparire/ multiplicare, inscriptionare si distributie de materiale promotionale
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 847.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se constit. conf art. 86 din HG 925/2006. Valoarea gar. de part. este de 3.376 lei - Completare Formular 12. Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valab. gar. de part.este de 90 zile calendaristice de la data lim. stab. pt. depunerea of. Cont contit. gar.: RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul dep. unei contestatii aut. contractanta va retine din gar. de part. a op. ec. contestator conf art. 278^1 din OUG 34/2006, daca aceasta se va respinge. Gar. de part. se va restit. conf art 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 ?i cu prevedrile art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006 - Formular 13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 1;b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 2;c)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3;d) Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul/candidatul/subcontractantul/tertul sustinator nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comercialecu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 completare Formular 4. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul MDRAP sunt urmatoarele: Liviu Nicolae Dragnea - ministru;Shhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Banu Constantin Marius, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;Rusnac Melania, Director General, Directia Generala Management Financiar, Resurse Umane si Achizitii;Vasile Ionela, Director General, Directia Generala Avizare Contencios, Relatia cu Parlamentul si Dialog Social;Voinea Mihaela, Coordonator, Directia Achizitii Publice;Ardelean Ioana Maria, Sef Serviciu, Serviciul Anticoruptie.e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5.f)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazuttermenul limita de depunere a ofertelor. Acestea se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. a)Pentru operatorii economici romani: Se vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor/ echivalent.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012., Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 188.000, 00 lei, raportati la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie globala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune(depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri globala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca insumare a mediilor aritmetice anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede/Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR Cursul euro: 2010 - 4, 2099, 2011 - 4, 2379, 2012 -4.4560.Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii declarati. Subcontractantii vor prezenta declaratia pe proprie raspundere potrivit art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Declaratie privind subcontractantii, cu prezentarea acordurilor de subcontractare, daca este cazul, ce vor contine denumirea partilor, precum si procentele aferente ce urmeaza a fi prestate., Fisele de experienta similara pentru contracte al caror obiect l-au reprezentat serviciile de realizare tiparituri si/ sau materiale promotionale. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, din care sa reiasa obiectul contractului, partile contractante si valoarea acestuia. Prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 160.000 lei. In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat ?lei? operatorul economic va face conversia la cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (servicii de tiparituri si/ sau realizare materiale promotionale) - ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer