Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de proiectare in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 342419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA AGRIJ
Numar invitatie: 342419/07.02.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de proiectare in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGRIJCod fiscal: 4291549, Adresa: loc. Agrij, com. Agrij, nr.348, jud. Salaj, Agrij, Telefon: 0260658568, Fax: 0260658568
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Agrij, com. Agrij, nr.348, jud. Salaj, Agrij, Romania, cod postal: 457005, telefon: +40 0260658568, fax: +40 0260658568, persoana de contact: PAMFIL BERAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Agrij, nr.348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de proiectare in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul cuprinde serviciide proiectare ? realizare proiect tehnic, detalii de executie, documentatia pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente proiectului si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor in cadrul proiectului ?Amenajarea infrastructurii de protectie impotriva inundatiilor in comuna Agrij, judetul Salaj?.Valoarea estimata a contractului, fara TVA, este de 113023 lei, din care suma de 5083 leieste alocata pentru cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea aferenta procentului dediverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar cheltuieli cu servicii care pot fi incidente pe parcursul derularii cibtractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
da.Cuantumul garantiei pentru participare(g.p)este de 2.150 lei.Perioada de valabi.a g.p.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabi.a ofertei.Data la care se face echivalenta leu/euro: curs valuatr BNR din data anterioara datei limita de dep.a ofertelor cu 5 zile.Modul de consti.a g.pt.p.conf.art.86, alin.(1)dinH.G.nr.925/2006: prin orice instrument de garant.emis in condi.legii, de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari, care se va preze.in original.sau prin virament bancar si se vor folosi urmat.date: ContRO30TREZ5612145020403XXX-Trez.Zalau, Cod Fiscal4291549.In conf.cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constit.g.de p.trebuie sa fie preze.cel mai tarziu la data si ora limita stabi.pt.deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in cat.IMM au dreptul de a constitui g.de p.in cuantum redus cu 50%.Pt.demons.incadrarii in cat.IMM ofertantul va prez.in mod oblig.decl.pe propria rasp.a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate priv.incadrarea in cat.IMM: Decla.pe propria raspundere privind incadrarea in cat.IMM si va fi prez.in original, atasata la Plicul exterior.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constit.g.de p.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conf.art 33 alin 3 lit b)din HG 925/2006, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Decla.pe propria raspundere priv. incadrarea in cat.IMM.Aut. Contr. are dreptul de a retine g.de p., ofertantul pierzand astfel suma constituita in condi.prev.la art.87 din HG 925/2006.In cazul in care unul dintre ofertantii partici.la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iarConsiliul respinge contestatia, Aut.Cont.va retine contestatorului din g.de p.in raport cu valoarea estimata a contr.urmat.sume, in conf.cu prev.art.2781 alin.(1) din O.U.G.34/2006.In cazul depunerii de oferte in asoci, g.de p.trebuie consti.in numele asocierii si beneficiaza de reducerea la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
da.Cuantumul garantiei de buna executie, conform art.89 din HG 925/2006 este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct. Pe parcursul indeplinirii contractului , autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. NOTA: Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Modul de restituire a garantieiIn cazul contractelor de servicii de proiectare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza valoarea garantiei de buna executie aferenta proiectului tehnic si/sau detaliilor de executie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 1A) prezentata in Sectiunea IV Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.De asemenea se vor prezenta cazierul fiscal si cazierul judiciar.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazulCerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul 1B) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.De asemenea se vor prezenta certificate fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul in care exista terti sustinatori acestia vor prezenta Formularul 1C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr. 3) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Berar Pamfil (primar); VlaicuIulian (viceprimar); MocaNicoleta (secretar comuna); AdoleanViorica (contabil); OprisLiviu (inspector taxe si impozite); NegreanDanielaSanda (inspector); consilieri locali: IepureIoanCristian; LingurarPetre; MoldovanGherasim; PuscasVasile; RusSorinaIulia; SuciuZorita; GavrilutEugen; VlaicuIulian; BirisCosminEmanuel.Cerinta nr.4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.2) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat in conformitate cu modelul (Formularul nr. 4) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Note: 1. Toate cerintele minime de calificare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile, (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc). In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Orice neconcordanta intre documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura.3.Daca operatorul economic nu se prevaleaza de prevederile Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, depunand la data sedintei de deschidere a ofertelor, documentele de calificare, in cazul in care documentatia depusa nu este completa sau din analiza acesteia rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, Autoritatea Contractanta, in conformitate cu prevederile Art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila. A) Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului) din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrata activitatea ce urmeza a fi realizata prin contractul de achizitie publica, respectiv, codul CAEN 7112 (REV2) - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de acesteasi nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, fiind incidente prevederile Art.36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Note: 1. Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.2.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;3.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Persoanelejuridice/fizice straine vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romanaB) Atestat, in termen de valabilitate, conform ordinului nr. 182 din 19 februarie 2009al ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale, pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, trebuie prezentat de proiectant. Se va prezenta in copie sau copie lizibila mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceriCifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de valoare 215.000lei, sau echivalentul sumei ineuroPentru persoanele rezidente: Demonstrarea situatiei economice si financiare se va face in conformitate cu art. 185 din OUG 34/2006persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri., 2. Potrivit art. 186 din OUG nr. 34/2006, capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau al grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea capacitatii economice si financiarede catre un tert, acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor Art.186 din OUG nr.34/2006 coroborate cu cele ale Art.111 din HG 925/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180 din OUG nr.34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica1.1) Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, 1.2) Experienta similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a prestatmaxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara procedurii derulate, inclusiv asistenta tehnica pe perioada de implementare in valoare cumulata de minim 107.000 lei (fara TVA) sau echivalentul sumei in EURO.Demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza prin prezentarea, incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, iar aceste documente sa cuprinda informatiile prevazute la art. 188 alin. 2, lit. a din OUG 34/2006: beneficiari, valoare, perioada de prestare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Continuare cerinta 1.2) Experienta similaraSe va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor pentru fiecare prezentare de servicii similara., Cerinta nr.2: Informatii privind utilajele/dotarileOperatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, cel putin: a)Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta.b)Soft specializat pentru proiectare asistata de calculator, inclusiv licenta.c)Soft specializat pentru calculul devizelor, cu licenta.d)Statii totale si GPS.e)Soft editare si prelucrare texte, cu licenta.f)Imprimanta color (pentru formate A3).g)Plotter (pentru formate A0 color).h)Mijloc de transport.Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Registrul mijloacelor fixe sau registrul inventar, in care vor fi marcate echipamentele solicitate.- Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului, se va atasa copie cu mentiunea conform cu originalul dupa contractele de inchiriere , comodat, leasing, e.t.c., Cerinta nr. 3: Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractuluidispune de cel putin: 1 sef de proiect ? cu diploma de studiisuperioare tehnice de specialitate in inginerie, cu minimum 3 ani experienta ca sef de proiect; 1 specialist cu studii superioare tehnice ? min. 3 ani experienta in proiectare;1 Economist cu studii universitare/inginer/subinginer , - min.3 ani experienta in intocmirea partii economice a proiectului tehnic (antemasuratori, liste de cantitati, centralizator de cheltuieli, etc)Important: O persoana poate fi nominalizata pentru maxim doua pozitii dintre cele mentionate mai sus.In cazul in care ofertantul are mai multi specialisti pentru un post, in formular se va trece numai specialistul pe care ofertantul / liderul de asociatie doreste sa fie luat in calcul la calificare., Continuare cerinta nr. 3: Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: - Se va atasa Formularul nr. 12 completat, pentru fiecare persoana in parte. Acesta trebuie sa contine semnatura persoanei in original si mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate), care sa coincida cu pozitia mentionata in Formularul nr.10 si indeplinirea cerintelor precizate- Copii dupa diplomele, atestatele, autorizatiile necesare conform prevederilor legale (atestari eliberate conform Ordinului nr. 182/2009 in termen de valabilitate), deciziile, dispozitiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia contractului- Copii dupa decizii de numire si/sauadeverinte sau orice alte documente eliberate de firma/angajatorul care a realizat un anumit proiect tehnic/ a asigurat servicii de asistenta tehnica, la intocmirea/realizarea caruia / carora a participat persoana respectiva, proiect tehnic/ servicii de asistenta tehnica mentionate in CV-ul acesteia, etc din care rezulta experienta profesionala pentru pozitia vizata in Formularul nr.10- Extras din registrul salariatilor ?print screen?Revisal / Contractul de prestari servicii (incheiat cu persoane fizice autorizate) la care sa fie atasata autorizatia respectiva, care trebuie sa fie incheiat cel putin pentru perioada de derulare a contractului de achizitie publicaPentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati ai ofertantuluui se accepta si angajament de participare conform art. 188 alin. (2) lit. (c) din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic sunt doar pentru cei mentionati in Formularul nr. 10.Note: - Nu se admit contracte de colaborare cu persoane fizice care nu sunt autorizate sa presteze un anumit serviciu.- Nu se vor lua in calcul documentele atasate pentru alte persoane care nu sunt nominalizate in Formularul nr.10, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati seiau in considerare pentru partea lor de implicare in contractulcare urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documenterelevante in acest sens.Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se vacompleta formularul cu textul "Nu exista subcontractanti", Informatii privind asociereaIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat., Informatii privind sustinerea din partea unui tertDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau al grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea de catre un tert, acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor Art.190 din OUG nr.34/2006 coroborate cu cele ale Art.111 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180 din OUG nr.34/2006.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 :2008 sau echivalent, pentru domeniul ?proiectare? (grupa 711 din Codul CAEN ? rev 2)In cazul in care exista asociati sau subcontractanti, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-9001:2008 va fi prezentatindividual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea dincontract pe care o realizeaza, Standardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2008 sau echivalent ?proiectare? (grupa 711 din Codul CAEN ? rev 2)In cazul in care exista asociati sau subcontractanti, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-14001:2008 va fi prezentatindividual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea dincontract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pret oferta financiara
Durata de elaborare documentatie tehnica
30
Descriere: Durata de elaborare documentatie tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer