Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de proiectare ,,Retehnologizarea, modernizarea si cresterea productivitatii Pastravariei Toplet din cadrul Directiei Silvice Caras-Severin"


Detaliu pentru invitatia numarul 353064
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353064/27.08.2013
Denumire contract: Achizitia de servicii de proiectare , ,Retehnologizarea, modernizarea si cresterea productivitatii Pastravariei Toplet din cadrul Directiei Silvice Caras-Severin"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Resita, Romania, cod postal: 320100, telefon: +40 255216533, fax: +40 255222645, persoana de contact: Secretariatul unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Resita, Romania, cod postal: 320100, telefon: +40 255216533, fax: +40 255222645,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de proiectare , ,Retehnologizarea, modernizarea si cresterea productivitatii Pastravariei Toplet din cadrul Directiei Silvice Caras-Severin"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de servicii de proiectare privind , ,Retehnologizarea, modernizarea si cresterea productivitatii Pastravariei Toplet din cadrul Directiei Silvice Caras-Severin", fazele DALI, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii, PT, CS, DE, asistenta tehnica pe parcursul executiei.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 1200 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prin ordin de plata cu viza bancii emitente sau numerar la casieria unitatii pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare se retine in urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului si c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigursri (in original - Formular nr.13) care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului. In contul deschis se va depune o suma initiala de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Persoanele care semneaza documentele aferente procedurii sunt: Ing. Stanescu stefan, Ec. Monica Musa, Ing. Mocanu Radu, Ing. Iosifescu Vasile, Ing. Rotariu Stejarel, Jr. Zaberca Nicoleta.-Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.925/2006).Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului - copie stampilata si semnata "Conform cu originalul";2.Se solicita prezentarea urmatoarelor certificate: - Aviz pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor, conform Ord. 799/06.02.2012.- Certificat de autorizare eliberat de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru persoane fizice: categoria B sau C sau persoane juridice: clasa a II-a.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 -Media cifrei de afaceriglobale, pe ultimii 3 ani ? minim 115900 lei. -Se va declara cifra de afaceripe anii 2010 , 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. -Pentru echivalenta seva avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4580 lei/euro Cifra de afacerimedie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul canda fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economiccare a depus ofertaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta Nr 1 Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi prin care sa faca dovadaca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin 61000 lei. Documente obligatorii: 1. Se va completaformularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. 2. Pentrudocumentele care care sustin indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, dar pentrucare se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita a depuneriiofertei, servicii receptionate partial sau integral potrivit cerintei 1. ...).Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. 2. Pentrudocumentele care care sustin indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experientasimilara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul beneficiar, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita a depunerii ofertei, servicii receptionate partial sau integral potrivit cerintei 1.-Pentru echivalenta seva avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4580 lei/euro, Cerinta Nr. 2- se solicita ca ofertantul sa fie in relatie de munca cu un inginer proiectant in domeniu si cu un inginer topograf/geodez atestat, pentru realizarea studiului topo.In acest sens, se solicita documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care inginerul o are cu ofertantul/ tertul sustinator. Relatia de munca intre operator si expertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contracte de colaborare, extras REVISAL, etc., valabile la data limita de depunere a ofertei pentru contractul de servicii, declaratii de disponibilitate; pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea de angajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.- prezentare formular ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?.- prezentare CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, exceptand personalul care detine atestate in baza unor acte normative in vigoare.- prezentare Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane).- prezentare formular ?Declaratie privind efectivele medie anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?.- prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?- In acest sens, se solicita documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care inginerul o are cu ofertantul/ tertul sustinator. Relatia de munca intre operator si expertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contracte de colaborare, extras REVISAL, etc., valabile la data limita de depunere a ofertei pentru contractul de servicii, declaratii de disponibilitate; pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea de angajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi, Se solicita ca ofertantul sa aibe la dispozitie, in proprietate, chirie sau alta forma urmatoarele echipamente, necesare pentru indeplinirea contractului: -laborator de hidraulica-laborator geo+fundatii-laborator de apa, sol, climaSe solicita prezentarea formularului , ,Declaratie privind utilajele", Cerinta nr. 4Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilori)In cazul in care exista subcontractanti se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.ii)Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, Cerinta nr. 5In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatiePrezentare acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. Standarde de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului: constructii hidrotehnice, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului: constructii hidrotehnice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer