Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de proiectare si executie lucrari ?Reabilitare Cabana Montana Ranca"


Detaliu pentru invitatia numarul 260738
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de servicii de proiectare si executie lucrari ?Reabilitare Cabana Montana Ranca"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitia de servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare Cabana Montana Ranca din Statiunea Ranca judetul Gorj? contract finantat din venituri proprii
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 16.07.2010 16:23
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova ? Directia General Administrativ Economica camera 105Adresa: Str. Libertatii, nr. 19Telefon/fax :0251/415899
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2010 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova - Str. Libertatii, Nr.19, Serviciu Achizitii PubliceData: 27-07-2010 , ora 11, 30
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 414, 060 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie de eligibilitate-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181-certificate de atestare privind plata datoriilor la bugetul de stat si bugetele locale ]n termen de valabilitate-certificat constataor-informatii privind cifra de afaceri, se solicita un nivel minim al mediei cifrei de afaceri de 800.000 lei-bilanturile pe anii 2007, 2008, 2009 copii-cerinte de calitate în conformitate cu SR EN ISO 9001:2000, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008-lista principalelor lucrari executate din care cel putin doua in valoare cumulata de 400.000 lei-recomandari minim doua-declaratie privin numarul anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului-declaratie privind dotarile cu utilaje-lista cuprinzand subcontractantii
din SEAP www.e-licitatie.ro, Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, telef/fax 0251411752
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer