Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE PROMOVARE PRIN INTERMEDIUL POSTURILOR DE TELEVIZIUNE pentru implementarea proiectului E-TURIST in Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 329861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 329861/20.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE SERVICII DE PROMOVARE PRIN INTERMEDIUL POSTURILOR DE TELEVIZIUNEpentru implementarea proiectului E-TURIST in Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268474260, persoana de contact: CECILIA DOICIU si GODRI ANNA MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiul Brasov, b-dul Eroilor nr.5, Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE SERVICII DE PROMOVARE PRIN INTERMEDIUL POSTURILOR DE TELEVIZIUNEpentru implementarea proiectului E-TURIST in Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul vaasigura: servicii de conceptie, productie, furnizare si difuzare a materialelor de promovare enumerate mai jos, pe 2posturi de televiziunelocale/regionale, respectiv: ? 2 emisiuni televizateavando duratade 30 minute fiecaresicarevor promova urmatoarele 3 trasee turistice: ? traseul medieval, care va urma Aleea dupa Ziduri, unde se poate admira vechea cetate a Brasovului, precum si partea de S-E a fostei cetati unde se pastreaza 3 bastioane;? traseul cultural;? traseul arhitectural, cu scoaterea in evidenta a varietatii stilurilor arhitecturale intalnite aici, o caracteristica putin intalnita la alte orase din Romania.1.unvideoclip de prezentarecu o durata de 30 de secunde care fiva fi difuzat de 450 oripe o perioada de 5 luni. Videoclip-ul va aveacatemaprodusulturisticasa cum este definit in Cererea de Finantare .
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE :1700 LEI sau 850 LEI pentru IMM, (formular 16) CONSTITUITA CONFORM OPTIUNILOR ART.86 DIN HGR 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
da in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a GBE (garantie de buna executie) conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante.GBE se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formular nr. 17). Perioada de valabilitate a acesteia este egala cu durata contractului. GBE pt I.M.M va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Operatorul economic (lider, asociat, ) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 2 (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele (pentru certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorD-na . Director Director DRECE Cecilia DoiciuSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSef Serviciu Informatic -Gabriela VladLISTA CONSILIERI LOCALI: 1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. GANTZ MIKLOS-SANDOR4. TARBA MIHAIL5. KRAILA VASILE6. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA7. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN8. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN9. IONESCU LUCIAN10. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI11. MIHAI COSTEL12. RATA IONEL-MIRCEA13. MANOLACHE STELIAN14. CHICIUDEAN TEODOR15. FELEGEAN ELENA-DANIELA16. TANASE GHEORGHE17. JICA RADU18. IONESCU MANIELA-CARMEN19. ATOMEI ADRIAN20. URSE GABRIELA21. DAVID MIHAI CIPRIAN22. RAHOTA DRAGOS IULIAN23. GHIRDA MIHAI-IOAN24. GURGU MINERVA25. LUPU LIVIU26. GABOR IMRE27. SZENTE LADISLAUSef Birou Contencios - D-na Valeria Mavrodinconsilier Anna Maria Godri-Serviciu Achizitii Publice.Sef ServiciuStrategii, Progr. de Dezv.-Bianca LORINCZ KRAILAconsilier-Laura Dorcioman. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.profilul postului: posturi locale/regionale; iar pentru posturileTV care preiau emisiuni de la posturile centrale este necesar ca acestea sa difuzeze cel putin 5(cinci) buletine de stiri in 24 de ore, cu informatii de interes local/regional/national.Pentru achizitia serviciilor de promovare prin intermediul posturilor de televiziune ofertantul poate selectaposturide televiziune locale/regionale. Dovada drepturilor de difuzare se face pe baza de licenta de emisie valabila pana la 31.12.2012, la nivel local/regional, care va fi atasata in copie., 2.ofertantul va preciza explicit pentru postul de televiziune acoperirea teritoriala, prin anexarea unui document care va cuprinde localitatile unde se poate receptiona emisia postului TV selectat;, 3.pentru postul de televiziune selectat, ofertantul va preciza audienta TV certificata de o institutie specializata, din raportul careia sa rezulte date relevante privind numarul mediu de telespectatori pe tipuri de programe in special stiri/publicistica, pe ocupatie, varsta, sex si grad de pregatire (pe ultimii 2 ani);, 4.profilul postului TV vizat trebuie sa fie dedicat publicului general, cu emisie proprie in aria desemnata, cu posibilitate de productie si difuzarea a materialelor. Timpul de emisie al postului de televiziune trebuie sa fie minim 4 ore/zi, de luni pana vineri. Timpul de emisie va fi dovedit prin anexarea grilei de programe pentru postul TV;, 5.ofertantul va include in documentele de calificare o declaratie pe propria raspundere prin care se va obliga, sa prezinte, inainte de semnarea contractului, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, acceptul de difuzare specific pentru aceaasta achizitie, pentru postul TV selectat, stampilat si semnat, 6.vor fi specificate dotarile si echipamentelepostuluideteleviziune. Echipamentele disponibiletrebuie sa fie moderne pentru a asigura conceptia, productia si difuzarea la cerintele standardelor actuale (documentare si redactare conform temelor specificate in Cererea de finantare Anexa a contractului de finantare nr. 2397/7.11.2011 si a indicatiilor specificate de beneficiar, editare audio-video, ilustrare video cu grafica si animatie, spatiu de difuzare, etc);, 7.prezentarea in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? a cel putin unui document/contract de prestari servicii (parti relevante din contract) similare/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor similare. In vederea sustinerii experientei similarese vor prezenta urmatoarele livrabile: ? 1 film de prezentare cu o durata deminim 30 minute, prezentatpe suport DVD, ? 1 videoclip cu o durata de 30/40 secunde, prezentat pe suport DVD., 8.lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani continand servicii, valori, perioade de prestare, beneficiari.Aceasta lista va fi insotita si deacordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatiiprecum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10%din valoarea contractului de achizitie publica ., 9.Lista cu personalul tehnic de specialitate de care ofertantul poate dispune sau al carui angajament a fost obtinut pentru derularea contractului: 1 post de operator, 1 post grafician, 1 post scenarist, 1 postproducator si1 responsabil de concept si text.Se vor prezenta CV-urile detaliate ale persoanelor propuse, din care sa reiasa informatiile si/sau nivelurile minime solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer