Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de ?Servicii de publicitate ? informare ? promovare media pentru organizarea si derularea unei campanii de promovare in anul 3 de proiect - 2013?


Detaliu pentru invitatia numarul 348362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 348362/12.06.2013
Denumire contract: Achizitia de ?Servicii de publicitate ? informare ? promovare media pentru organizarea si derularea unei campanii de promovare in anul 3 de proiect - 2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul MEN din str. Spiru Haret nr. 10-12, parter (in incinta CNRED), birou 2, sector 1, Bucuresti, Romania. In atentia persoanei de contact de la proiectul ID 53132, MIRELA STANCIU, telefon mobil 0758 102 955, fax 021 312 01 40
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MEN din str. Spiru Haret nr. 10-12, parter (in incinta CNRED), birou 2, sector 1, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de ?Servicii de publicitate ? informare ? promovare media pentru organizarea si derularea unei campanii de promovare in anul 3 de proiect - 2013?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Campania de promovare se va derula pe parcursul anului 3 de implementare al proiectului si se va adresa actiunilor aflate in desfasurare, dupa cum urmeaza: Campania de promovare media vizeaza achizitionarea urmatoarelor produse media: 1.AdvertorialCantitate: 4 advertoriale, conform specificatiilor din caietul de sarcini2.MacheteCantitate: 5 machete, conform specificatiilor din caietul de sarcini3.Campanie radioCantitate: 7 zile x 2/ difuzari de zi x 7 = 98 difuzari pentru urmatoarele actiuni, astfel: 1.iunie / septembrie 2013, cea de a 4 a reuniune a Grupului de Lucru IMI PQNET;2.17 - 22 iunie 2013, vizita de studiu in Germania;3.24-29 iunie 2013, vizita de studiu in Portugalia;4.3-6 iulie 2013, cea de a III a runda a atelierelor de lucru ?Informare ?i consiliere pentru realizarea termenilor de referin?a;5. 15-20 iulie 2013, curs de formare in specialitatea ?analiza legislativa?;6. 10-14 Septembrie 2013, sesiunea de instruire a utilizatorilor sistemului IMI;7.30 Octombrie 2013, cea de a III a conferin?a de re?ea si conferinta de inchidere a proiectului4.Campanie onlineCantitate: 7 campanii, astfel: ? iunie / septembrie 2013, cea de a 4 a reuniune a Grupului de Lucru IMI PQNET;? 17 - 22 iunie 2013, vizita de studiu in Germania;? 24-29 iunie 2013, vizita de studiu in Portugalia;? 3-6 iulie 2013, cea de a III a runda a atelierelor de lucru ?Informare ?i consiliere pentru realizarea termenilor de referin?a;?15-20 iulie 2013, curs de formare in specialitatea ?analiza legislativa?;? 10-14 Septembrie 2013, sesiunea de instruire a utilizatorilor sistemului IMI;? 30 Octombrie 2013, cea de a III a conferin?a de re?ea si conferinta de inchidere a proiectului.5.Campanie PRCantitate: Preluare 14 comunicate de presa in mass media, cate 2 comunicate pentru fiec\re 7 actiuni
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 656 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.073, 00 lei valabila 150 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Cursul leu/alta valuta la care se vor raporta ofertantii va fi cel publicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.(Model, Fomular 13 sau Formular 16). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si sub forma de OP. In OP se va specifica procedura pentru care se vireaza suma aferenta garantiei de participare. Dovada viramentului este OP-ul asumat de catre banca emitenta prin semnatura si stampila. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.Datele de identificare ale contului sunt: M.E.N. - CUI: 13729380, cont IBAN RO96TREZ7005005XXX000182 deschis la ATCPMB
Garantie de buna executie
10% din val.dfara TVA a contractului ce se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 actualizata- Formular 14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie cu privire eligibilitate conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 in original ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - 1. Declaratie pe proprie raspundere semnata in original, de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2 in original)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Precizari: a.Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei2. Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor3. Certificat privind plata impozitului cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelorCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 5 care va fi depus in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Se va completa ?i prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 5) in original.Numele persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii Contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Remus Pricopie, Gabriel Leahu, Gigel Paraschiv, Mihai Paunica, Simona Tanase, Ovidiu Alboiu, Andrei Bogdan Linu, Iulian Alexandru Barsan, Mirela Stanciu, Liana Maria Popescu, Mihaela StanPrezentarea Formularului 5 completat in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original.In cazul unei asocieri, Formularul 4 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, va fi completat de catre fiecare asociat. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora).Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Pentru persoanele fizice romane se va prezenta Autorizatia de functionare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in limba romana).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 153.656leiCompletare Formular 7 ? Fisa de informatii generale in original.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale care va fi depus in original. Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Bilantul contabil/extras de bilant pe cel mult ultimii 3(trei) ani 2010, 2011, 2012 Pentru conversia din alte monede, in Lei, se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro).2010- 4.1285 lei2011- 4.2379 lei2012- 4.4560 leiOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.(Prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul) vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a RomanieiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/altepersoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani - formularul 9 - (la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 9.1 care va fi depus in original.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 9.1 care va fi depus in original.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime prin prestarea in ultimii 3 ani, a 1 (un) contract, maxim 3, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 153.656 lei., Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respectiveOperatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 8. Pentru a dovedi prestarea de servicii similare ofertantul va prezenta certificate/documente emise de catre clientul beneficiar care sa ateste prestarea serviciilor similare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documentele respective insotite de traduceri in limba romana autorizate. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?iiSe va prezenta certificatul care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant- certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 23:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer