Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de servicii de reparare, schimbare, inclusiv echilibrare pneuri


Detaliu pentru invitatia numarul 335074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 335074/07.09.2012
Denumire contract: achizitia de servicii de reparare, schimbare, inclusiv echilibrare pneuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200463, telefon: +40 430436, fax: +40 251561777, persoana de contact: IULIA MONICA VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, compartimentul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de servicii de reparare, schimbare, inclusiv echilibrare pneuri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de servicii de reparare, inlocuirie si echilibrare pneuri pentru un parc auto de 14 autovehicule valoare estimata acord-cadru: min 758, 09 lei/max 4650, 00 lei; valoare estimata contract-subsecvent: min 758, 09 lei/ max 1040, 24 lei
II.1.6) CPV: 50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1= 16 lei, lot 2= 7 lei, lot 3= 9 lei, lot 4= 3 lei, lot 5= 8 lei, lot 6= 3 lei, lot 7= 1 lei.Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. Documentul care atesta constituirea garantiei se va afla pe/in plicului cu oferta.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare echivaleaza cu neconstituirea garantiei si duce la respingerea oferte. In cazul utilizarii instrumentelor de garantare bancara pentru constituirea garantiei de participare, acestea se vor prezenta in original.Perioada de valabilitatea garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care apar contestatii la CNSC, respinse ca nefondate, se vor retine contestatarilor din garantia de participare suma calculata conform OUG 34/2006, art 278^1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2. Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stefan Sorin-director adj ec-admin, Lazaroiu Alina-ctbl sef, Udrea Nicusor-viza CFP, Demetrian Cosmin-ALOP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Dine Alin- responsabil achizitii, Subitz Eugenia-responsabil sector auto, Pirvu Ionut-sef garaj auto).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrageexcluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei de operatorul economic si in care sa se regaseasca obiectul de activitatecare sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-se va completa cu utilajele, instalatiile si echipamentele pe care le detine service-ul, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani-Formularul va cuprinde prestarii de servicii similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 18:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer