Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii de reparare si intretinere a grupurilor de refrigerare (instalatii de climatizare) din dotarea R.A. ROMATSA


Detaliu pentru invitatia numarul 330782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 330782/28.06.2012
Denumire contract: Achizitia de servicii de reparare si intretinere a grupurilor de refrigerare (instalatii de climatizare) din dotarea R.A. ROMATSA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RA ROMATSA- REGISTRATURA , Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083450, fax: +40 212083564, persoana de contact: ADRIAN COJOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA ROMATSA, Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii de reparare si intretinere a grupurilor de refrigerare (instalatii de climatizare) din dotarea R.A. ROMATSA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de reparare si intretinere a grupurilor de refrigerare (instalatii de climatizare) din dotarea R.A. ROMATSA
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 1);cont RA ROMATSA ? RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 ? BCR, Sucursala WTC.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei (60 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara (Formular 2).Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independenta? Formular 3 (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 4 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conflictul de interese)Persoanele cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA in legatura cu prezenta procedura de achizitie, persoanele care aproba/semneaza documente emise pentru procedura de atribuire sunt: Aleodor FRANCU - Director General, Silvia POPEANGA-Director Financiar, comisia de evaluare: Florin PETRASCU-Director Juridic Achizitii si Administrativ, Marian Radoi, Adrian Cojoc, Victor Rausse, Gheorghe Petrache, Laura Rusescu, Florina Balta, Cristina Monac/Adriana Tara; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 5 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 06 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrul Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, prin completare Formular 7-Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Formular 8. Ofertantul va prezenta minim un contract prin care sa se confirme prestarea de servicii similare.Ofertantul va prezenta o recomandare scrisa din partea beneficiarului contractului prezentat. Certificat ISO 9001:2008 sau prezentarea oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al calitatii al operatorului economic., Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului ? Formular 9sauCertificat ISO 14001:2004 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al mediului al operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer