Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de servicii de supraveghere,prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelo


Detaliu pentru invitatia numarul 342044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJ
Numar invitatie: 342044/25.01.2013
Denumire contract: achizitia de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJCod fiscal: 4291778, Adresa: ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Zalau, Telefon: 0260/612124, Fax: 0260/660152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Zalau, Romania, cod postal: 450145, telefon: +40 0260612124, fax: +40 0260660152, persoana de contact: Ciurbe Iustina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA SALAJ, STR. TIPOGRAFILOR NR 4 , TEL 0260/660152
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, siunelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 372 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare Nusfalau=3343Ofertantii vor depune in mod obligatoriu gar. de part.in cf cu prevederile art. 43^1 alin 2 din OUG.nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea OUG.34/2006 privind atr. contractelor de ach. publica, a contr. de concesiune de lucrari publice si a contr. de concesiune de servicii.Gar. de part. se va constitui prin virament bancar sau printr-un doc. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara (formular 3)ori de o soc.de asigurari, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie.cont garantii RO74TREZ5615005XXX000175 TREZ. ZALAU Gar. de par. va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna executie: 10 % din valoarea fiecarui contr.subsecv.incheiat, fara T.V.A.Neconstituirea garantiei de buna executie a contr.subsecv.reprezinta clauza de rez.pentru acordul cadru.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Inst.de gar.emis in cond. legii deo soc.bancara formular 18)sau de asig.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.in acest caz cont.are oblig.de a deschide la unitatea trez, statului un cont de disp distinct la disp aut.cont.suma initiala care se dep.in contul de disp. este de minim 0, 5 % din pretul contr. pe parcursul indepl. contr.aut.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele dat.si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant cu avizul scris al aut.contr.cat si de trezorerie la soli. scrisa a aut.contr.in fav. careia este const.garantia.contul este purtator de dobanda in favoarea contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea formular nr 5, original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 formular nr. 6, original3. Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei, -original sau copie legalizata4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibiledin luna anterioara desfasurarii licitatiei, original sau copie legalizata5.Declaratii privind calitatea de participant la procedura formular nr.7 , original6.Cazier fiscal, original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertelor7.Cazier judiciar, original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertelor sau orice alte acte doveditoare in conditiile art 182 din OUG 34/20068.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta original formular nr 99.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - original, formular nr 1910 Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante , si anume: Dr. Martin Mircea Adrian - director executiv, Dr. Bacso Laszlo- director executiv adjunct, sef serviciu economic Balint Narcisa Lacrimioara, Sef Sev.Sbamb Csutak Nagy Laszlo - originalToate documentele (afara de certificatele fiscale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe linga Camera de Comert si Industrie Teritoriala din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.(activitatea principala sa cuprinda codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare)certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru (PJ)Certificat de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical veterinare pentru (PF/PJ)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Art. 184 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFisa de identificare financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestatul de libera practicaDiploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinaraacreditateDeclaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborareaofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectiamuncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursulindeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt invigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protecti amuncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.IDeclaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic decomunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe carecandidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinireacontractului;Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoastemodulde operare a computerului.Informatii privind subcontractantii /asociatii Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediuluiDovada implementarii unui sistem de management al sanatatii precum securitatea si sanatatea muncii si protecti mediului sau declaratie pe propria raspundere ca se angajeaza in cazul in care este declarat castigator sa implementeze un astfel de sistemPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Punctajul maxim se obtine pentru pretul cel mai mic(pretul minim)Formula de calcul pentru punctajul obtinut de celelate preturi: punctaj(pret ofertat=pret min./pret ofertat) x punctaj maxim alocat
Factori tehnici
60
Descriere: dovada detinerii spatiu15 pct, med vet tit. cu dom. in raza csva 10 pct, med. vet. tit. fara dom. in raza csva 5 puncte, med vet ang. cu dom in raza csva 10 pct, med vetang. fara dom in raza csva 5 pct, pers aux de sp. 5 pct, dotari min. 5 pct. exp prof 10 pct, mij de trans 5 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer