Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE TELEFONIE FIXA


Detaliu pentru invitatia numarul 319814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 319814/31.01.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE SERVICII DE TELEFONIE FIXA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul social situat in Bulevardul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011056, telefon: +40 214348821, fax: +40 214348821, persoana de contact: Radu Ghizdeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE SERVICII DE TELEFONIE FIXA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE SERVICII DE TELEFONIE FIXA
II.1.6) CPV: 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 245 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part= 764, 75 EURO, exclTVA sau echiv lei la cursul valab in ziua constit acesteia.Valab=120 zile Daca gar part se constitue prin virament bancar, ofertantul are obligatia confirmarii pana la data deschiderii ofertelor de banca.Plata garant in cont CNIN-SA cod IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK-SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI.Daca CNSC respinnge contestatia, CNIN va retine contestatorului din gar participare urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; Restit gar-Form10, in orig, semnat si stampilat.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a contractului, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic( art.180 si 181) - in original, semnata si stampilata, in conformitate cu FORMULARUL NR. 1;2.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original/copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.;3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original/copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P.5.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantii confirma ca si-au insusit clauzele contractuale-in original, semnata si stampilata;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- in original, semnata si stampilata, in conformitate cu FORMULARUL NR. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1.Consiliul de administratie: Sorin Toader?presedinte;Cristian George Lascu?membru;Dumitru Laurentiu Andrei?membru;Dragos George Bogdan?membru;Daniel Povarnaru?membru.2.Conducere companie: Sorin Toader-Director General;Valentin Vagaon?Director Executiv Directia Economica;Tudor Nicolae?Sef Departament Logistic;Adrian Achim?Sef Serviciu Administrativ; Sandra Devian?Consilier juridic;Bogdana Banulescu?Sef Serviciu Achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC?in original, copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;? se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pt conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Fisa de informatii generale Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;O lista/tabel cu localitatile unde operatorul economic are acoperire Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, la ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer