Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de servicii transport aerian


Detaliu pentru invitatia numarul 325274
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE CHIMIE MACROMOLECULARA PETRU PONI
Numar invitatie: 325274/27.04.2012
Denumire contract: Achizitia de servicii transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE CHIMIE MACROMOLECULARA PETRU PONICod fiscal: RO11409036, Adresa: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Iasi, Telefon: 0232-217454, Fax: 0232-211299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Iasi, Romania, cod postal: cod postal 700487, telefon: +40 232217454, fax: +40 232211299, persoana de contact: Institutul de Chimie Macromoleculara "Petru Poni" Aleea Grigore Ghica Voda 41A
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Chimie Macromoleculara "Petru Poni" Iasi, Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Iasi, Romania, Birou achizitii publice et.II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare stiintifica fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de servicii transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: acord-cadru de prestari servicii de transport aerian (care va fi urmat de incheierea unor contracte subsecvente de achizitie publica de prestari de servicii de transport aerian).
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545, 962.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-8742, 4 RON sau echivalentul a 2000 Euro ce va fi varsata in contul nr. RO43TREZ4065009XXX000540, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: a.ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta;b. scrisoare de garantie bancara (conform Formularului 6) in favoarea Institutului, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate cu corespondent in Romania sau de o societate de asigurari; Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor in original. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca ofertantul isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate, daca ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ori daca ofertantul castigator refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii conf art. 278 (1) din O.U.G. 34/2006 in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste valoarea de 420001 lei. Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru si a primului contract subsecvent de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocumente care dovedesc eligibilitatea: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181(completata potrivit Formularului 1)-Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (completata potrivit Formularului 2).-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completata conform Formularului 5).In cadrul autoritatii contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere/ neincadrare in dispozitiile art.69 ind.1 si alegii 279/2011: director Acad Bogdan C. Simionescu - imputernicitec. Daniel Condrea ? Coordonator compartiment atribuire contracte achizitii publice, -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat: - ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de participare la procedura elaborat conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 (completat potrivit Formularului 3). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Pentru persoane juridice romane se solicita in copie certificatul de inregistrare sau certificatul constatator valabil la data depunerii ofertei, emise de Oficiul Registrului Comertului.- Pentru persoane fizice romane se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a controlului calitatii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Experienta similara - lista principalelor livrari de servicii similare din ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct de pe SEAP www.e-licitatie.ro sau in urma unei solicitari scrise trimisa prin fax sau mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 19:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer