Achizitie publica - ACHIZITIA DE SETURI PLASMAFEREZA COMPATIBILE CU APARATUL SPECTRA OPTIA , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
Detaliu pentru invitatia numarul 320119
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320119/10.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE SETURI PLASMAFEREZA COMPATIBILE CU APARATUL SPECTRA OPTIA , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHONCod fiscal: 4540895, Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Telefon: 0232-410218, Fax: 0232-211752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232410218, fax: +40 232211752, persoana de contact: ELIS CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE SETURI PLASMAFEREZA COMPATIBILE CU APARATUL SPECTRA OPTIA , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE SETURI PLASMAFEREZA COMPATIBILE CU APARATUL SPECTRA OPTIA , PRIN INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU
II.1.6) CPV: 33141614-7 - Pungi pentru recoltarea plasmei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
704, 4 RON (1% din val.max. acord-cadru fara TVA) , pentru I.M.M. 352, 2 RONGarantiile de participare si buna executie se exprima sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Fisa de informatii generale2.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta3.Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/20064.Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG5.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1-formular F1 -cuprinde lista persoane decizie procedura.6.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile din luna anterioara celei in care se depune oferta , catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat7.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din luna anterioara celei in care se depune oferta8.Cerificat de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu domeniul de activitate 1.Autorizatie de functionare avizata de Ministerul Sanatatii2.Certificat constatator emis de ORC (situatie juridica ofertant)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabil la 30.06.11, vizat si inregistrat de organele competente2.Capacitate financiara-doar pasive, active, venituri si cheltuieli totala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane-personal specialitate ? medici sau bioingineri-se solicita diploma.-vezi nota justificativa criterii., Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, daca exista, Recomandari din partea altor beneficiari-cel putin unul Certificat ISO 9001 ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 11:30