Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.


Detaliu pentru invitatia numarul 339017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - UM 02384
Numar invitatie: 339017/07.11.2012
Denumire contract: Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - UM 02384Cod fiscal: R 13683878, Adresa: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Tunari, Telefon: +40 213516540, Fax: +40 213515539
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
II.1.6) CPV: 44212225-2 - Stalpi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 027 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 6.000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
(1) Cuantumul garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie la semnarea fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului (subsecvent) de furnizare, fara T.V.A. si va fi valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decatperioada de valabilitate a contractului subsecvent.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului (subsecvent) de furnizare, fara T.V.A.(2) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului (subsecvent) de furnizare: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta intocmit conform Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta model formularul F1 din Sectiunea III ? Formulare.2.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii model formularul F2 din Sectiunea III - Formulare.Nota: Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii model formularul F3 din Sectiunea III - Formulare .Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afala intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa rezulte ca furnizorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa rezulte ca furnizorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentrupersoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.6.Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F4 din Sectiunea III - Formulare- original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Seful Unitatii Militare 02384 Bucuresti ? Locotenent colonel ing. Cirlan Mihai; sef structura securitate cpt. Stanciu Alin; sef formatie transporturi MM Dumitrascu Razvan; subinginer Badiceanu Mariana; maistru Aprodu Ion.7.Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F5 din Sectiunea III ? Formulare. Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data depunerii ofertelor. Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Certificatul ofertantului clasat pe primul loc va fi prezentat in original sau in copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Pragul minim al cifrei de afaceri globale medii anuale pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) este : minim/cel putin 100.000 lei.2.Documente vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara3. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In sustinerea celor declarate in cuprinsul formularului F9, ofertantul are obligatia de a prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizarea de prefabricate din beton armat care sa insumeze o valoarea de minim/cel putin 100.000 lei.Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAPNota: In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., In caz de asociere, se va prezenta un Acord de asociere model formularul F11 din Sectiunea III ? Formulare.Documentul va fi depus in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer