Achizitie publica - Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
Detaliu pentru invitatia numarul 339017
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339017/07.11.2012
Denumire contract: Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - UM 02384Cod fiscal: R 13683878, Adresa: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Tunari, Telefon: +40 213516540, Fax: +40 213515539
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de stalpi din beton armat pentru realizare imprejmuire.
II.1.6) CPV: 44212225-2 - Stalpi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 027 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 6.000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
(1) Cuantumul garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie la semnarea fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului (subsecvent) de furnizare, fara T.V.A. si va fi valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decatperioada de valabilitate a contractului subsecvent.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului (subsecvent) de furnizare, fara T.V.A.(2) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului (subsecvent) de furnizare: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Pragul minim al cifrei de afaceri globale medii anuale pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) este : minim/cel putin 100.000 lei.2.Documente vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara3. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 08:36