Achizitie publica - Achizitia de statii de lucru pentru cabinetele stomatologice
Detaliu pentru invitatia numarul 331638
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331638/13.07.2012
Denumire contract: Achizitia de statii de lucru pentru cabinetele stomatologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALACod fiscal: 22970653, Adresa: STRADA PIATA UNIRII NR.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0734222851;0264.563.050, Fax: 0264596030, INT 3052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PIATA UNIRII NR.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400133, telefon: +40 734222851 / 0264563050, fax: +40 264599316, persoana de contact: PAUL CIMPEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Asitenta Sociala si Medicala Cluj Napoca, str. ST.O.Iosif nr. 1-3, camera 3, Loc. Cluj Napoca, Jud Cluj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de statii de lucru pentru cabinetele stomatologice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Unit dentar2. Fotoliu dentar3. Compresor4. Autoclava de uz dentar5. Lampa pentru fotopolimerizare + accesorii6. Aparat de detartraj cu ultrasunete + accesorii7. Aparat de profilaxie cu bicarbonat de sodiuPentru 17 statii de lucru (cabinete stomatologice scolare )
II.1.6) CPV: 33192400-6 - Statii de lucru pentru stomatologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este in suma de 10900 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv forma de constituire a garantiei de participare, acceptata de autoritatea contractanta, este: - instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de o societate de asigurari. Se va mentiona daca plata garantiei se face conditionat sau neconditionat. Scrisoarea de garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1. scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; 2. sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4. valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - virament in contul RO83TREZ2165006XXX019510 deschis la Trezoreria Cluj, titular DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA, cod fiscal 22970653; - plata in numerar la casieria Autoritatii contractante din str. ST.O.Iosif nr. 1-3 Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art. 33 alin. (3) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 5% din valoarea contractului fara TVA a contractului. Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, Formularul 2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica din care sa reiasa faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul localPentru persoane juridice/fizice straine-Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente.Formularul 4)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 5)Certificat de participare cu oferta independentaFormularul 6) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Mentine cu privire la persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Executiv: Aurel Mocan, Sef Serviciu achizitii publice, logistica: Paul Cimpean, Consilier Juridic: Sever Bogdan Certificat constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, conf.Ordinului ANRMAP 509, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. In cazul consortiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii.Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta de catre ofertant/candidat autorizatiile de functionare necesare in vederea indeplinirii contractului.Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate.Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident si Autorizatia de functionare, in original sau copie conform Ordinului ANRMAP 509, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie conform Ordinului ANRMAP 509, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada ca in ultimii 3 ani a distribuit, a livrat cel putin o data produse similiare cu cele pentru care prezinta oferta., Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de MinisterulSanatatii Publice sau echivalent, produs in Comunitatea Europeana , Marca CE. Dovada certificarii unui Sistem de management al calitatii. -Se solicita prezentarea in original sau copie conform Ordinului ANRMAP 509 a certificatului a documentului care atesta certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu referentialul SR ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda punctaj maxim de 60 de puncte iar pentru celelalte oferte se aplica formula: Pp(n)=(pret minim/pret(n) x punctaj maxim alocat
durata de garantie
30
Descriere: Operatorul economic care ofera o garantie mai mica de 2 ani va fi respins pentru oferta neconforma, iar punctajul maxim se ofera pentru o garantie de 5 ani, iar pentru celelalte oferte se aplica formula Pg = g(n)/g maxima) x punctaj maxim alocat . In cazul in care sunt garantii mai mari de 5 ani acestea nu se puncteaza suplimentar.
durata de livrare a produselor
10
Descriere: Se acorda punctaj maxim operatorului economic care livreaza produsele in termen de 10 zile calendaristice de la semnarea contractului, dar nu mai mult de 30 de zile, iar pentru celelalte oferte se aplica formula Pdlp= dlp minima /dlp(n) x punctaj maxim alocat . In cazul in care termenul de livrare este mai mic de 10 zile acesta nu se va puncta suplimentar, iar daca depaseste 30 de zile oferta va fi considerata neconforma.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 08:54