Achizitie publica - Achizitia de "UPS"
Detaliu pentru invitatia numarul 352033
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352033/06.08.2013
Denumire contract: Achizitia de "UPS"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: ADRIAN COJOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: ADRIAN COJOC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de "UPS"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de surse electrice de alimentare UPS: IT, Central si invertor CC-AC conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 31154000-0 - Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma totala de 2.655 lei. In cazul in care garantia de participare va fi constituita in alta moneda (euro) la calculul echivalentei se va folosi cursul de schimb valutar comunicat de BNR in data publicarii in SEAP a invitatiei de participarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar (Formularul A) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari s-au prin OP in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditii de constituire a garantiei de participare (conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B) sau de o societate de asigurari.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 15 zile de la data semnarii contractului.Conditii de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)Se poate constitui astfel: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 - completare Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2;Certificat de participare cu oferta independenta- completare Formular 3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 4. Persoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Directorul General - Aleodor Marian FRANCU, Presedinte al Comisiei de evaluare - Stefan NITA, Membrii comisiei: Victor RAUSSE, Dumitru DANILA, Adriana FRANCU, Dan CIORNEI, Irina PINTILIE, Laura RUSESCU, Membru secretar Magdalena DINU Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicSe va prezenta copia certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: ?ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in origi
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita realizarea unei cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani in suma totala de cel putin 530.000 lei. Echivalentul in euro se va calcula folosind cursul mediu anual comunicat de BNR de: 4, 2099 lei/euro ptr.2010, 4, 2379 lei/euro ptr. 2011 si 4, 4560 lei/euro ptr. 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari; prezentarea a maxim doua documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care se confirma livrarea de produse a caror valoare cumulatasa fie minim valoarea estimata.Prezentarea de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice disponibile si masurile aplicate in vederea asigurarii controlului calitatii, Declaratie pe propria raspundere continand informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, Prezentarea de documente/certificate care sa ateste calitatile relevante ale produselor precum si conformitatea produselor la standarde relevante, identificata clar prin referire la standarde relevante respectiv: standarde de siguranta EN 62040-1, AS 62040-1standardul EMC: EN 62040-2, 61000-4-30(1) si EN 50160(2), certificare produs C-Tick (N876) Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 09:36